13/2-09 Friday the 13th!

Friday the 13th

Gick upp 8.45 för att kolla om Tina ville att jag skulle köra Snickers till the groomer, men behövde inte det så jag gick och la mig igen och sov till typ 10. Käkade lite frukost med O.C innan jag tog mig till gymmet vid 12, sprang och gymmade en timma sen hem och duscha och tjöta med familjen i nästan två timmar.
Ringde hem innan och testade mitt Penny Talk, fungerade utmärkt, så jag ska ringa farmor någon dag nu.

Ringde och sjöng för Evelina oxå, skönsång tyckte hon det var, såklart! Cole var hos en kompis och Tina och Carson åkte till Target, jag åkte till IKEA för att se om de fått in sirap, hade de inte :( köpte lite choklad till familjen och till Ida. Tog en sväng förbi Woodfield oxå för att kolla om jag kunde hitta lite kläder men kände inte för att shoppa när jag väl kom in, mysbyxor och inget smink, nej, åkte hem igen och lekte lite med ungarna istället.

Sen gick jag till Starbucks för att träffa Monique lite innan vi hade bestämt träff med Ida och Petter I Deer Park för att kolla på Friday 13th. Började såklart snöa när jag gick till Starbucks, så himla typiskt, bara för att jag sa till mamma att det börjar kännas som lite vår så kommer ännu mer vitt :@

Filmen var sådär, ganska förutsägbar. Lite kul dock. Den spelades på flera salonger samtidigt, vi skulle gå på en som började 9.05, vi var lite sena så vi tänkte inte så mycket på att vi liksom inte fattade nått av vad som hände, tills Monique kom på att vi måste gått in på fel salong, och mycket riktigt, hade gått in på en som började 7.50 :D
Allt blev ganska självklart när vi kom på rätt, missade inte så mycket av den andra som tur var.
En annan sak, helt stört. Var ett par som dragit med sina ungar på bion, typ en som var 7 eller nått och en typ 2-åring, vem gör det liksom, vadå att ungarna får mardrömmar resten av livet!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ellinor

Hej,

jag ville bara säga att jag saknar dig :)

2009-02-14 @ 12:37:34
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0