14/2-09 Alla Hjärtans Dag och Amanda 20 år!

Blev väckt av Carson med en presentpåse, alltid lätt att vakna av paket! Fick ett par hjärtstrumpor och ett par pyjamasbyxor, jättefina; pigelingröna med råsa fåglar och svarta fågelburar på, låter inte alls fint men det var dem.
Käkade lite frukost till O.C innan jag stack iväg till gymmet och sprang och gymmade i en timma.
Sprang brevid en man som blev svinsvettig men han hade varken svettband eller handduk, han löste svetten genom att dra handen över panna och sedan skvätta av det på maskinen , gross! :S ska aldrig med springa på den maskinen.

Kom och tänka på en annan sak när jag satt där och stretschade. Asså, det är ju lite kul de där med gym och typ friskis och svettis och så. En grupp helt okända människor samlas i en byggnad som man betalar massa pengar för att få komma in i, så tränar man ihop. Ingen, eller inte så många, bryr sig om vad grannen håller på med. Alla gör liksom sin sak.

Hem och slappade mest, ringde faktiskt farmor och farfar och pratade lite med dem. Lite störande dock att jag hörde mig själv, fy vad fult man låter, hoppas inte man låter så på riktigt :S
Satte igång och städade mitt rum, och toalett så nu skiner det. Carson höll på och sprang efter mig, ville spela basket men jag var "himla upptagen" försökte dra ut på det, men tillslut gick det inte. Spelade med henne i någon halvtimma men när jag inte längre kände mina fingrar så gick jag in, då gjorde hon oxå det.
Gjorde ett himla kreativt kort till Amanda, *stolt* gjorde mig iordning, packade sovgrejer och så och drog iväg.

Var bara svenskar där vilket var himla kul; Amanda, Christopher, Eric, Madde, Petter, Ida, jag och den nya tjejen i Maddes familj,  Anna.
Amanda hade gjort viltkyckling och inte som Petter trodde, vitkyckling, "Men alla kyckling är väl vit", skrattade så jag satte salladen i halsen.
Dracks lite eller ganska mycket och spelades ganska mycket biljard, jag kom på att jag var väldigt dålig på biljard så vi körde lite limbo med, där var jag lite bättre men Amanda vann, vilket hon tekniskt sätt skulle göra så.

Petter och Ida gick tidigt, Petter skulle jobba klockan 7.00 så. Eric, Madde och Anna stack vid ett. Jag, Christopher och Amanda skulle kolla på film, men det slutade med att de somnade med en gång. Jag pallade 20 min sen gick jag oxå och lade mig efter en lyckad kväll. Tack Amanda!! Du var grym!! ;P

Limbo på gång!
Limbo, jag var näst bäst! :D

Armbrytning!
Armbrytning. Notera att jag är påväg att vinna....

Biljard!
Som sagt mycket biljard, men det gick ju inte bra för det!

Madde, Amanda och jag!
Grym kväll, Amanda du var helt klart grym!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0