15/2-09 Söndag och färd till O'hare!

Hade fått tillsägelse av Amanda att stanna i sängen till 11 då hennes värdfamilj skulle till kyrkan vid den tiden. Skickade sms och frågade om de var vakna. Visade sig att Amanda vart vaken sen klockan 9. Jaja, sov ändå till elva så var ju inte hela världen.
Satt och slöade och tjötade lite om gårdagen, minnesvärd :D

Precis när jag packat ihop mig och backat ut på gatan och kommit typ 15 meter så kommer Amanda utspringade och viftar med armarna, hon trodde att hon kom på ett sätt att få mina bilder från kvällen. Min kamera fick komma i stand in då hennes dog eller nått.
Hennes sätt funkade dock inte men jag var lite smart, så det löste sig ändå ^^

Hem och fixa lite granna och så innan jag gick ut för att bli upphämtad av Evelina. De var dock lite sena så jag traskade ner till Starbucks och köpte en Mocha åt Evelina och en Skinny Vanilla Latte till mig. 
Var kö på 90 så vi var blev lite sena, detta gjorde dock inget för Denny, Evelinas bror som vi var där för att hämta, var oxå sen.
Åkte till UNO'S och käkade deep dish pizza, mycket god, tog en som hette Spinoccoli, spenat och broccoli. Hem och städae barnens rum väldigt noggrant, tillsägelse av Tina.
Cole var sjuk, hostig stackarn så gjorde lite te till honom och mig själv med. Tina, Aaron och Carson var på hennes basket och sen på en fiskrestaurang.
Blev lite tvättande och så, försöka förbereda för DC och så, kollade parkering. Ska köra själv och parkera där och så, :S kommer få åka hemifrån äckligt tidigt :S well well.

Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0