16/2-09 Fixarmåndag!

Klockan ringde 9.15, pallrade mig upp, på med springkläder och i med en liten banan i magen och off to the gym!
Sprang en halvitmma, gymmade och sen simmade jag i 20 min, skön nedvarvning faktiskt.

Hem och duscha och börja ta fram kläder till DC. Käkade brunch, ägg, keso, tomat och kidneybönor och kollade på O.C innan jag stack iväg på ärenden.
Drog till Walmart och köpte två t-shirtar, en råsa till mina pyjamasbyxor. Sen inhandlade jag sånna där små käcka resesize shampoo, balsam, tandkräm och tvål.

Åkte till Kohls för att kolla om de hade någon väska, tänkte köpa en större så man kan ha lite handbagae med sig, kom dock på när jag kom hem att jag ju kan ha ryggsäck, är ju bättre, så kan jag ha min lillaväska i den och min stora kamera.
Åkte till AT&T för att kolla vad det var för fel på min telefon. Fick skriva upp sig på väntelista, så var det värsta uppropet sen. Var dock inget fel på telefonen så jag åkte till Target för att  köpa ett nytt minneskort. Kille där insisterade att detta kortet skulle funka även om det såg himla smalt ut.
Hem och prova och mycket riktigt funkade ju inte alls, tröttsamt. Tillbaka och returnera det. Åkte till RadioShack istället, de hade ett som passade min telefon utmärkt och min ficka oxå, ett 2GB för 16$, himla bra asså!

Packade ner allt i väskan, la in musik på minneskortet och kollade på O.C. Till middag blev det en sallad och vindruvor till efterrätt, Carson kom in och "hjälpte" mig äta upp dem, tack så mycket!!

Ska försöka sova lite snart, ska bara kolla lite O.C :D. Ska ge oss av här 4.20, Aaron kör mig, skönt, problemet blir hemfärden på fredag, men men, löser sig nog. Nu har jag ju i allafall musik att lyssna på.

Kommer hem på fredag förhoppningsvis, om det går något flyg tillbaka, men oroa er inte, löser jag!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Berg

Duktig du vart!! :) jag saknar dig mycket syster! tänker på dig lika mycket!! pussis

2009-02-17 @ 23:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/smt
Postat av: Phia

Haha, det va välidgt kul att vara hos thomas. De verkade må bra allihopa :) farmor njöt o pappa var trevlig mot sin bror ;)

Snöbollarna va Muuumma! testa dom! fräscha om man säger så :)

sköt om dig! kraaam

2009-02-22 @ 09:53:43
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0