2/2-09 YMCA!

Gick upp med ungarna, Carson var typ omöjlig att väcka, inte konstigt när de inte somnade förrän typ halv elva i går :S
Hon klagade på att hon hade ont i magen men efter lite frukost och några tabletter så var hon på benen, puh!

Käkade frukost efter att ha pysslat lite granna och ringt och försäkrat mig om att kameran på gymmet i Grayslake funkade. Kollade på näst sista avsnittet av Grey's Anatomy oxå, helt galet, har kollat en hel säsong på en vecka, men det är ju SÅÅ bra!
Åkte förbi Kohls och köpte ett par kapri-springbyxor, hittade lite annat oxå men de passade inte riktigt när de väl kom på.

YMCA!
For upp dit och tog kort och vände i princip, hade med mig träningskläder så jag åkte till YMCA Foglia, som ligger närmare mig och sprang på bandet i en halv timma, jätte skönt, har verkligen längtat efter att få springa.
Åkte hem och gjorde sit ups och lekte med bollen lite, gött!

Behövde inte ta Carson till soccer så jag och Cole åkte till bibloteket och lånade en bok till honom, fixade ett nytt lånekort till honom oxå. Måste dit i mon och lämna in mina filmer, då ska jag kolla om jag kan hitta Felon och When Harry meets Sally, de var uthyrda idag :(

Hem och käkade Troy's supergoda chilli som de hade igår på Super Bowl, när jag inte var hemma. Supergod. J
Jag och Cole kollade klart på Jurassic Park och sen började vi kolla på Break Up, men avslutade den inte, kom annat i mellan.
Ska försöka fixa med mitt Pennt Talk så jag kan ringa farmor och kanske någon kusin :P hade vart kul!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0