23/2-09 Måndag igen!

Upp och hoppa klockan 7. Cole var uppe redan, satt och kollade tv. Han hade inte hittat någon frukost stackarn, inte så lätt, vi hade verkligen ingenting.
Gjorde lite French Toast Sticks i ugnen, men jag fick offra mig och äta dem för Carson gillade inte sånna sa hon plus att hon vaknade med ont i huvet.
Försökte få henne att gå upp och försöka ändå men det gick inte alls. Så det slutade med att hon stannade hemma.

Åket till biblioteket och lånade andra säsongen av O.C och två filmer till Carson. Svängde förbi affären oxå och köpte bröd, mjölk, ägg och flingor.
Chillade mest, kollade O.C och bakade semlebullar, kors i taket! :D Åkte till posten och postade ett brev til min franske vän Johanna.

Mina fina semlebullar!
Semlebullar redo att skäras upp

Gick ner till affären och köpte grädde till mina semlebullar, som för övrigt blev himla bra :D Aaron gillade dem skarpt, Carson tyckte inte så mycket om dem, vet inte vad hon gjorde, massakerade hela bullen, jaja!

Carson in action!
Carson hjälpte till med förberedelserna

Semlor!
Hann inte ta kort innan de snodde åt sig varsin...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

hoppas du spara en till mig :)

2009-02-24 @ 23:26:01
Postat av: krantz

Ååå va mysigt!!!

2009-02-24 @ 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0