24/2-09 Fettisdagen/Pancake day!

Yepp, var tydligen pancake day idag så jag slog på stort och gjorde svenska pannkakor, Carson var cranky och ville inte ha några men jag mumsade i mig några och cole åt två.
Slog på ännu större och dammsög hela huset, det såg ut som ett bombnedslag här med efter flytten så.

Åkte till gymmet och körde gärnet, jösses, kramp i vaderna gånger sju. Hem och duscha, hann äta snabbt och sen racer till O'hare för att plocka upp Tina. Svintrött så jag slappade bara när vi kom hem.
Lyssnade på lite go musik på youtube, slutade med att jag lyssnade på Johan Glans igen, sjukt kul är han, om någon vill skriva det i pannan.
Sen kom Carson och var uttråkad, hon fick inte gå till en kompis för Tina så hon ville åka någonstans med mig men jag hade ingen större lust.
Blev chill i soffan med Stuck on you rolig film, sen kom Aaron och Cole med Kina mat, mummsigt var detta.

Hängde mest hela kvällen, gick till sängs tidigt, svintrött, ingen bra kombination att sova lite, träna hårt och jobba. Sova länge i natt jadg tänkt, mycket ärenden i morgon. Kanske snacka lite med päronen oxå.

Puss och kyss


Kommentarer
Postat av: ellinor

:)

sugen jag blev på pannkakor nuu dååå :))

2009-02-25 @ 08:57:12
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0