25/2-09 6 månader i USA och kors i taket!!

6 månader sen!
Jag för 6 månader sen!!


Japp, idag för 6 månader sen satte jag min fot i USA för första gången. Känns både längsen och som det var förra veckan.
Dagen har vart som vanligt, var uppe med ungarna. Carson hade sovit i Coles säng igen och sparkat honom i ryggen, stackarn, fattar inte hur han tillåter henne, well well.
Ungarna fick ta ut Snickers inte mindre än fyra gånger denna morgon, när det var Coles andra gång så satt jag i fönstret och kollade hur han gjorde, visade sig att han gick ut på uppfarten, gick lite åt vänster, stod och sparkade lite i snön, sen gick han lite åt andra hållet, sen tyckte han att ha var färdig, ska tilläggas att hunden lyfte på benet två gånger = inte tillräckligt, tröttsamt.

Kollade ett avsnitt på O.C innan jag pallrade mig iväg, åkte till Euromarket innan gymmet, i hopp om att hitta något kul, hittade bara spanska mariekex, eller mariakex som de hette. Blev sugen när jag om Amanda snackade om det så :)
Iväg till gymmet och körde rätt gött, nu kommer korset i taket. Har ju sagt nu i 6 månader att de inte finns några snygga amerikaner, men idag såg jag en och jösses, han var ju inte lite läcker...
Tog ett varv på banan runt om liksom gymmet för att se vad som försegick längst bort, visade sig att det var typ ett friskis och svettis pass där, när jag nästan var hela vägen runt så ser jag bara denna läckerbit med INGEN tröja och herrejösses, ingen dålig kropp killen hade, mumms ;P
Var ju tvungen att gå lite på en sån maskin där man rör på armarna oxå, bara för att kolla när han spelade basket lite ;P
Det var dagens höjdpunkt!!

Hem och duscha, ringde Harper och fixade nästan min weekend class, hon kunde dock inte registrera mig för att jag inte visste hur jag skulle betala för det, tröttsamt men men. Åkte till Walmart och shoppas loss till mina semlor som jag lovade Amanda att göra till kvällen, blev även lite smör till sirapskakor.
Hem och bakade medan O.C rullade. Hjälpte Cole med hans "läxa", han skulle klippa ut kuber i olika former och så, han fick krupp på dem så jag fick klistra ihop dem.

Käkade lite mat och slappade, sviiiin trött. Åkte och hämtade Lovisa, en ny tjej som bor i Barrington, urskön, kändes som vi kännt varandra hela livet, var nog inte tyst en sekund tror jag.
Mellanlandade lite hemma hos mig innan vi åkte till Jewels och shoppade kakor till henne, detta kakmonster.
Vidare till Amanda och fixade semlorna. Blev joinade av Madde, Eric, Totte och Anna, mycket trevligt. Vi var alla rätt trötta men det var himla kul ändå. Sista gången vi kunde hänga så med Madde och Eric, :( kommer sakna!!

Körde hem Lovisa igen, hon hade lite curfew så, bra att komma hem ändå, trött som en banan. Ledig i mon dock, skönt :D ska fixa lite saker och så, gymma med Monique för en gångs skull, har ju inte blitt någon gång denna veckan så.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

va såg du en snygging i dessa trackerna? han kan inte vara från här :P man får kanske börja ta och hänga med dig på ditt gym :P

<3

2009-02-26 @ 21:28:40
Postat av: jennie

eller hur, blev helt chockad själv...

jag kom så kanske jag vågar gå fram... :D

2009-02-27 @ 01:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0