26/2-09 "ledig" torsdag

Jag på farfars födelsedag, bild tagen av farfar!
Jag i somras....

Sov till halv tio, käkade lite och slappade och så. Pallrade mig upp till gymmet vid halv tolv. Såg snygging nummer två idag, jösses, kan ju fråga sig var dom har gömmt sig i 6 månader liksom?

Var där ganska kort för jag skulle hinna hem till halv ett och snacka med mamma o ch pappa, mysigt, var ett tag sen jag pratade med dem, har ganska mycket hemlängtan just nu så, behövde prata lite...blev dock inte så länge som  jag hade hoppats för Tina kom in och ville att jag skulle hämta Carson på skolan, hon hade tydligen fått ont i huvudet igen.

Regnade inte lite ute heller, sprang in i skolan. Fick skriva ut Carson från skolan och sjuksyster sa att hon borde göra en ögonundersökning.
Jag tog en powernap på 1.5 timma, lite yrsel så, var alldeles för skönt om man säger så.
Aarons mamma Beth gjorde stek i ugnen, mycket gott, med potatismos och grönsaker och jag åt lingonsylt.

Blev mest slappande resten av kvällen, regnade och åskade himla redigt hela kvällen, då vill man bara vara inne och mysa...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag saknar dig varje dag ! <3

Nu är det inte så långt kvar. Halvägs :)

2009-02-27 @ 17:55:16
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0