27/2-09 Makaronipudding!

Saknade...
Sommar och saknade människor....

Vaknade klockan 3.59 av att Tinas telefon ringde, visade sig att hon fick åka tidigt till jobbet, hon som hade hoppats på att de inte skulle använda henne, så fick hon en tripp så hon är tillbaka runt 17 på måndag.
Cole kom och väckte mig igen kl 5.45 , hade lovat att köra dem till flygplatsen, han och Aaron. Aaron körde dit dock men jag fick köra hem, gick bra, var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.
Carson var redan vaken när jag kom hem, jag gjorde inte så mycket, hon blev grinig för att jag inte lät henne ha väst på sig när det var 6 minusgrader och snöade.

Gick och la mig igen och sov 8-10, mycket skönt. Slappade med O.C innan jag pallrade mig ner till banken och löste in en check från Harper, så nu kan jag registrera mig för the weekend class.
Åkte och shoppade lite mat på Dominicks, hade inte så mycket i kylskåpet precis, sen en sväng till Walmart och köpte tandborste.

Kollade lite till på O.C. Carson kom hem och vände, åkte med Colbie till basketen. Hon hann dock smaka på min makaronipudding, och hon älskade den, den var delicious sa hon, och det är bra betyg när Carson säger det så.
Sen stack hon igen, de skulle kolla på bio hon och Colbie, girls night out.
Jag roade mig med mera O.C och ananaspaj, mycket god. Carson joinade mig när hon kom hem, sen hoppade vi i säng.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! En kompis hittade din blogg och gav den till mig. Det är nämligen så att jag också är AuPair i Chicago, har bara varit här i 2 veckor så jag är fortfarande väldigt ny. Ville mest säga hej och fråga hur du har haft det fram till halvlek, såg att du varit här i 6 månader nu. Cheers! Ida

2009-02-28 @ 07:41:43
URL: http://kristallregn.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!



Kändes lite svårt att lämna dig i torsdags, gick det bra sedan?

Vi kanske kan pratas vid i idag eller i morgon!?

Sophia kommer hit i kväll för att chilla lite, hon sover över och ska se VAsaloppet ihop med oss i morgon.

Puss o kram

MQ

2009-02-28 @ 13:39:35
Postat av: ellinor

Sommaren här hemma kommer inte vara desamma utan dig !!

Saknar dig <33

2009-02-28 @ 13:41:52
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Härligt o höra att din mat går hem borta i det stora landet =) DU är saknad här gumman - o Du är bäst so f*ck the rest! puss!

2009-02-28 @ 13:57:59
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0