31/1-09 Build a bear!

GIck upp tidigt idag för att hinna med lite saker på morgonen innan det var dags för au pair möte.
Åkte upp till Grayslake, där Amanda och Madde bor. Vi snackade nämligen om gymkort och så igår när jag var där och så sa Amanda att om man bara bevisade att man inte hade så stor inkomst så kunde man få gymkortet för 18$ i månaden. Så jag printade ut bevis på vad jag tjänar och åkte iväg. Gick superbra, men jag måste upp dit igen för att fixa kortet, deras kameror funkade inte, lite segt.

ÅKte förbi YMCA här i närheten, jösses, sikket ställe, hur stort som helst, verkar finnas massa kul att göra, simma och massa roliga pass.
Sen hem, slappa lite och iväg till Woodfield med ungarna för att gå på au pair möte. Träffades på ruby tuesday för att dekorera en t-shirt till våran björn, var rätt kul faktiskt.
Sen gick vi och gjorde björnarna, man valde liksom vilken björn man ville ha, sen valde man ett litet hjärta och made a wish och sen fick man välja vilken hårdhet man ville ha, soft, hard eller in between. Sen klädde vi dem med våra tröjor och tog kort allihopa!

Build a bear
Fylla björnen!
Fylla björnen med ludd

Trampa på pedalen!
Man fick själv trampa på pedalen så luddet kom ut ur maskinen.

Knyta ihop!
Sen knöts björnen ihop, jätte häftigt, riktigt duktiga var dem.

Posa!
Bara till att posa

Sen gick jag, Carson och Cole runt lite, Cole köpte LEGO i LEGO-affären. Sen ville Carson kolla i en annan affär och sen blev hon sur för att hon inte fick gå till en annan affär, för vi var trötta och ville åka hem.
Gjorde lite mat i form av en sallad, ris och lite kyckling.

Nu sitter jag och Cole och kolla på Harry Potter och Fenixorden och Carson är på övervåningen och kollar. Alla andra är ute och har kul och här sitter jag :/  och är bitter!

Cole och LEGO!
Cole i LEGO affären.

Är i alla fall ledig i mon så då ska jag med Ida, Petter och Amanda ner till Chicago och gå runt lite granna och kolla på Superbowl senare.

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

Ooh build a bear <3

Bästa affären som finns. Spelar ingen roll hur gammal man är, därinne blir man en femåring igen!

2009-02-03 @ 03:55:46
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0