4/2-09 Trött!

Vart en rätt busy idag. Gick upp halv nio och åkte iväg till Eric vid nio för att hämta min kofta som legat där i  i mer än en månad. Iväg för att kolla efter present till Tina, hade tänkp köpa typ sånna där öronmuffar, finns typ värsta specialarna, går liksom bak i nacken.
 
Ear warmers
Ear warmers!

Sen blev det lite bråttom, skulle hämta Tina kl 10.25 på O'hare, tänkte vara smart och ta 12 till 53 och sen 53 till 94 men när jag kommit halvvägs på 53 så blev det bara tvärstopp, så jag åkte ner på Palatine Rd men åkte visst åt fel håll eller nått. Ringde Aaron och fick directions till 94, kom tillslut fram men var typ 20 min försenad.
Hem och smakade på min Butter milk, filmjölk som jag tillslut hittade, var helt okej, lite för rinnig dock men men. Sen kom Moni och hämtade mig och vi åkte till gymmet. Blev löpning för mig och gång för henne i en halvtimma, sen gjorde vi muskel träning på maskinerna, gött!

Hem och vände typ igen, gick ner till banken och löste in min paycheck. Sen köpte jag ett kort till Tina. Slappade och tjattade på msn innan barnen kom hem. Tina kom på att hon hade tid hos frisören så hon och Carson åkte iväg.
Jag hjälpte Cole med lite läxa och sen kollade vi på roliga klipp på youtube innan jag började med maten. Blev kycklingtaco, var riktigt gott.
Sen slappade vi i soffan och kollade på American Idol, var gruppsång, rätt hysteriskt.

Är svintrött nu, skulle helst bara vilja sova, trott jag skall göra de. Barnen ska sova nu med så!
I mon blir det gymmet igen, vet inte vad vi ska göra, får sova på saken!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0