3/2-09 Workout!!

Fick sovmorgon och passade på att sova enda till 9.20, sprang runt och plockade i hela 40 min, kändes verkligen inte så. Promenad i kylan ner till bibloteket för at lämna tillbaka filmer. Hittade filmen Elling, helt oväntat liksom en Norsk film mitt upp i alltihopa.
Sökte på Swedish och fick upp en film, Under Solen, ska lätt lånas nästa gång. Vet inte om den är på svenska dock, hoppas det, kan vara kul att visa den för dem. De skrattar dock när de hör svenska :/ de tycker det låter som kinesiska eller nått, fattar inte det men men!

Under solen!
Under Solen!

Gick för att kolla om jag kunde hitta Butter milk som tydligen, enligt Evelina, ska smaka som filmjölk, kollade på Jewels igår men de hade inte det, inte heller CVS hade de :(
Hem och käka lite granna och började kolla på P.S I love you, en jättesöt film verkligen. Var helt inne i den så jag hörde knappt att Snickers skällde som en galning för att Monique stod utanför och väntade på mig.

Åkte till ett annat gym, Buehler hette de, var fortfarande YMCA men ligger närmare. Simmade en halvtimma först, var riktigt gött, sen gick vi på bandet i 15 min, hann inte mer för Moni var tvungen att hämta ungar på skolan.
Hem och duscha och fixa och så, åt en äggmacka och tjöta på msn.
Blev lite Skypande med Sophia oxå tills hon inte hörde mig. Barnen är hos kompisar just nu men kommer om en halv timma så jag ska börja göra korvstorganoff nu hade jag tänkt, men Polsk korv, hoppas att det funkar oxå.

Kommentarer
Postat av: Phia

Butter-milk... låter verkligen underbart gott.. ;)

2009-02-04 @ 23:28:37
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0