5/2-09 Is your gum matching your sweats?

Jag och moster Marie
Bild från i somras; Jag och världens bästa moster!


Hade en ganska slappig  morgon, chattade i sängen i en timma innan jag ryckte upp mig och gick ner till Jewels och köpte några födelsedagskort och Corn Flakes.
Hann inte så mycket mer än hem och göra iordning en skål med corn flakes, filmjölk, russin och lite socker, mums!

Det var operation städa i källaren idag, för Aarons mamma ska ha lite av sina möbler här, hon skall flytta in hos Aarons bror, stackarn.
Carson hade hittat deras gamla Nintendo 64, så vi skulle spela lite granna, men jag fick annat för mig.
Sen kom Monique och hämtade mig och vi åkte till gymmet och var hurtiga, sprang och gick en halvtimma, 7 minuter på en trappmaskin, trodde jag skulle svimma, sjukt jobbigt, men får ju förhoppningsvis fast rumpa. Sen gymmade vi lite och sen gick vi lös på basketkorgen på nerevåningen. Jag hittade en volleyboll som fick sig några sprakar, Moni tyckte inte jag var riktigt klok, men kul var det.

Åkte till Subway och käkade lite lunch. Kom in och tuggade med lite för öppen mun så mannen bakom disken såg mitt tuggummi och slänge ur sig "Is you gum matching you sweats?" blev rätt ställd till en början, men sen sa jag "Yeah, that was my point". Var ju lite pinsamt ändå men men.

Hem och slappade mest, helt slut i kroppen. Gjorde inte så mycket, chattade och skrev mail på Fb och så. Blev typ kassler och mac 'n cheese, mindre gott men men.
Spelade lite Donky Kong på N64 sen kom barnen och skulle spela så jag gick. Gav Tina min present, hon blev jätteglad, kul! Hon fick två shottglas med lite kul texter, en nyckelring med stjärnor och en skiva med Secondhand Serenade.

I mon blir det mer träning och jobb :(

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0