6/2-09 Vårkänsla!

Vaknade av skrikande ungar vid 8 var inte alls sugen på att gå upp så öronproppar i och sov till 9, gott.
Slappade i sängen, kollade klart på Because you said so, mycket söt film. Sen tog jag faktiskt cykeln ner till bibblan, hör och häpna för att införskaffa nya lånefilmer, blev första säsongen av O.C, When Harry met Sally, Oceans Eleven och The office! Cyklade förbi CVS och köpte diadem och Reisens, sjukt gott ju! Fick sån vårkänsla!!

'Hem och fick lunch av Tina, någon mojj med korv, lök, paprika och krossade tomater och ris, gott, lite som korvstroganoff.
Sen kom Moni och vi begav oss som vanligt till gymmet, blev en kortis idag, hann bara springa och gå i 30 min för jag skulle hem och snacka med pärnonen.
Var mysigt, hade en del att prata om, i hela 1.5 timmar, sen blev jag hungrig så vi lade på. Är tvätta-lakan-dag idag så det roade jag mig med.

Cyklade ner till banken för att lösa in min paycheck som jag fick av Tina så nu är jag rik :D gick hur smidigt som helst, *stolt*. Hem och slöade lite innan Tina kom hem från nagelfixarn och barnen från skolan. Tina och Cars stack till basket och Cole spelade lite N64. Sen stack han till Zac, så jag blev alone, gillar!

Nu skall jag snart fixa ordning mig för att åka till Vernon Hills och träffa svenskar för att äta och bowla, Moni skulle följt med men hennes veliga hosts visste inte hur kvällen skulle bli, annoying! Blir nog bra!!


I mon blir det jobb på kvällen :/ aja, kanske kan ta ungarna på bio eller nått, hade vart nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0