7/2-09 En heldag med Monique!

Vaknade av att hemtelefonen ringde, kände på mig att det var till mig och på sätt och vis var det de. Det var Cole som ringde och av någon anledning väckte Carson hellre mig än Aaron fastän jag inte jobbade.
Somnade dock om en timma till med hjälp av öronproppar, heaven!!

Upp och gjorde inte så mycket, tjötade med folk lite innan jag tog mig i kragen och cyklade ner till Jewels. BLev helt pisseblöt på ryggen och svanken för Tinas cykel hade inga stänkskydd, himla pinsamt, thank god att jag hade svart på mig. Hittade alla ingredienser till mammas müsli, dock inte dinkelflingor, kan inte riktigt det ordet på engelska än.

Hem och fick en glad överraskning att Tina var hemma så jag behövde inte jobba, yees!!
Smsade Moni och frågade om hon var på lite work out, det var hon men hon behövde en halvtimma på sig innan hon kunde komma, så jag passade på att kolla lite mer på When Harry met Sally.
Var himla duktiga på gymmet, gick och sprang och sen på gå-i-trappa-maskin och sen vikter, gjorde sjukt många repetitioner på tricpes maskinen så det gjorde gott ont.

Dusch och sen hem och byta byxor och hämta pengar. Mötte upp Giny och Ben från Tyskland på Cheesecake Factory, fick vänta en halv evighet innan vi fick ett bord så jag passade på att ringa Evelina. Vi har gått om varandra hela veckan, när den ena ringt så har inte den andra kunnat prata, annoying.

Sviiin god mat var det i allafall, jösses, fick ju ett helt berg av sallad, fick spara med än halva, för att orka med en cheesecake, var ju liksom därför vi gick dit.

Min dundersallad!
Min dunder mega sallad, hade kanske orkat hela om jag inte skulle
spara mig till cheesecaken!


Lemon Raspberry Cheesecake
Stooor bit Cheesecake, mummsigt!!

Sen blev det bio. Ben lurade in oss på en film som hetter Push. Han blev värsta stolt att han lyckade lura oss, skrattade med ett elak hånskratt. Den var helt okej, Dakota Fanning var med, henne gillar vi ju så. Annars var den ganska rörig och werid som de flesta filmer jag sett det senaste har jag märkt.
Racer hem med Moni. I mon ska vi ta tåget 11.18 till Chicago, ska träffa en annan tjej där nere och lite otippat så skulle visst Anja (min goda granne) dit oxå men några, skulle på nått museum, himla käckt för vi har ingen aning om vad vi ska göra så.

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0