9/2-09 Sjuk!

Idag har jag inte gjort mycket, så lite som man ska göra när man är sjuk.
Parkerat mig i sängen och druckit litervis med vatten, man blir ju så förbaskat torr i munnen av allt spyande :S

Kollade på Finding Nemo, så himla söt film. Sen började jag kolla på O.C, himla bra måste jag säga, kanske blir min nya drog.
Nä usch, har verkligen inte gjort nått att skriva om. Kan bara konstatera att det suger att vara sjuk och jag är glad att jag inte är det så ofta, ta i trä!

Hoppas jag mår bättre i mon så jag kan åka med och lämna björnarna som vi gjorde på vårt au pair möte, hade vart kul!!

Puss och kram

Sommar!


Kommentarer
Postat av: Marie

Wiiie rörtången!

2009-02-10 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0