9/2-09 Usch vilken mardröms natt....

Kände när jag satte mig i sängen vid tio att magen inte var som den skulle. Morrade och höll på som en tok.
Det blev inte bättre heller, spenderade ca 10 min på toan sisådär varje timma....spydde!!

Usch, det var längesen jag mått så dåligt, efter 4e gången hade jag självmordstankar, :S "I'm done" men jag lever än, men fy vad hemskt det var.
Skickade sms till Aaron att jag inte pallade gå upp med barnen så jag fick sova, skönt.
Borde sova men har ont i kroppen :S orkar liksom inte.....

Ska nog kolla lite på O.C och bli lite trött eller nått, blir nog bra!

Illamående!


 

Usch för att må illa, måste vara det värsta ändå.... :S


Kommentarer
Postat av: Phia

Men gumman! Hoppas du har kurerat dig idag och att du blir frisk NU! puss o kram

2009-02-09 @ 22:54:03
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0