Helgen 21-22/2

Lördag
Skulle åkt till Chicago med Evelina och Denny så klockan ringde klockan 10. Ringde Evelina, kunde knappt prata, dels på grund av morgonröst men oxå på grund av lite förkylning.
Vi bestämde att vi skulle ta ett senare tåg, då vi var alla trötta PLUS att det snöade och blåste ganska rejält och vi var inte så sugna på att vandra omkring i det en dag till.
Gjorde inte mycket alls, fixade lite och tog igen lite mail och sånt.

Fick skotta uppfarten lite innan jag kunde åka någonstans, hade lovat att hämta Monique för hon får inte köra i snö, hon är från sydafrika så :D
Hittade Evelina, Denny och Valeria på tåget, mötte upp Giny och Mai oxå. Tog varsin taxi till TGI och käkade, var himla mysigt faktiskt.
Bestämde oss för att gå tillbaka dock, var mindre mysigt, kände inte mina lår när vi kom in på tåget, jeez.
Evelina och Monique gick loss totalt, over the edge ganska mycket om man säger så, jag var trött så jag lyssnade mest på deras skitsnack :D

Lämnade av Mai hemma hos sig och åkte hem till Monique, så kollade vi på Wanted, hon och jag, bra film, sååå trött bara.


Söndag
Vaknade av att Snickers gick igång på något, ingen aning om vad, orkade inte bry mig. Försökte fixa lite med min blogg men den ville inte riktigt som jag ville, la ner verksamheten efter några försök och gick ut och gick istället.
Ringde syrran, hon blev glatt överraskad, kul :D pratade med henne en bra stund faktiskt, saknar henne :(
Sen ringde jag Marie Pennebratt, hon svarade med tandkräm i munnen, hon är ju för rolig. Hon och hennes kompis Anna satt och pratade med helium, tjötade lite med henne tills hon skulle ut och käka frukost.

När jag satt och kollade som bäst på O.C så kommer Carson in med en jätte skitig pyjamas, hade tydligen spillt cola över hela sig, smart!
Aaron och hans bror, syster med pojkvän och systers man kom, de höll på att flytta Aarons mamma, Beths grejer. Hon flyttar in till Aarons bror så de mesta av hennes saker hamnade nere i våran källare.
Jag hjälpte Cole med hans rum, han fick en mega säng, av Beth. Passade på att gå igenom hans kläder och slängde tre påsar, hur bra som helst. Fint blev det oxå. Jag fick en stereo att låna, så jag kan lyssna på radio, myspys.

Sen kom Evelina med recept på semlor och så la jag in DC bilderna på ett USB-minne åt Denny.
Åkte och lämnade av honom på vårt nya hängställe, O'hare. Sen åkte vi till Oasis, ett litet matcentrum mest för lastbilsförare, som ligger precis ovanför motorvägen.
Köpte oss varsin milkshake och tjötade lite granna, mys var det.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0