10/1-09 Slippery!!

Vaknade ur koman vid havl elva, segade vid datan innan det var dags för en ducsh med mitt nya schampoo och balsam.
Började "jobba" vid halv ett, Cole var hos Zac och Carson kollade på film och var trött, inte så himla konstigt med tanke på hennes natt, ungen somnade ju inte förrän 3.30 AM, helt galet.

Hon ville inte gå med ut med Snickers så jag gjorde det själv, tänkte ringa Carro för att höra hur det gick för henne, men tänkte ta på mig vantar först för det var snöigt att kallt, precis då ringer hon, läskigt, så hände det igår när jag ringde Evelina oxå, fast då var det hon som tänkte ringa mig.
Pratade med henne medan jag gick med Snickers i nästan en halvtimma. När jag kom hem ville Carson åka med sin kompis Lily till kyrkan, gick såklart hur bra som helst, hon var ändå bara irriterad på mig så, gick med henne dit. Sen snackade jag med Carro på skype och lite andra på msn och så.

Fick iväg Carro på bio och vid 5 kom Cole instormande helt snöig. Vi kollade klart på Pearl Harbour och så. Hade fått ett mail av Tina med saker som skulle göras så vi tog tag i det, tog ner alla julsakerna och STORstädade Coles rum, han fick ta ut alla saker så dammade, dammsög och  moppade vi golvet, han tyckte till och med att det var lite kul.

Cole städar!
Cole plockar i sitt rum


Satte upp en poster med!
Vi satte upp en affish oxå på väggen, han var förvånadsvärt duktig, gjorde det mesta av städningen själv

Sen tänkte vi åka till biblioteket för Cole ville låna en film. Det tog oss typ en kvart att bara få bort all snö på bilen, helt galet mycket, överdriver inte om jag säger att det var minst 30 cm + is och grejer. När vi väl kom dit efter att ha sladdat runt lite granna så var det naturligtvis stängt, stängde visst klockan 5 på lördagar, så det var bara att åka hem igen, efter att jag fått leka lite på parkeringen, sladda!! =) Cole frågdade om detta inte var olagligt, har ingen aning om det är det men det var inga bilar där och vi gjorde det bara i någon minut så.

Hem och gjorde sallad och kollade på Harry Potter och fången från Azkanban. Precis lagom till att den var slut kom Aaron hem. Jag printade ut directions till Elgin, gjorde mig i ordning och drog iväg för att träffa de andra; Madde, Eric, Amanda, Manu och Melanie, som var där för Madde fyllde 21 idag.

Hittade en liten Indie där, kortare än mig men himla gullig, men fy va jobbigt det är när de är kortare, pallar inte de, längre ska de vara! De hade en tävling oxå om snyggaste tjejen. Amanda bara "Tror du att de skulle ha sån tävling i GBG", jag sa att vi får införa det. Tror dock att det inte är någon Sverige grej.

Nu ska det kollas klart på Bridget Jones, sen ska jag sova för i mon blir det Grease musical :D

Brev av Helena!
Vi ett överraskande brev av kusin Helena idag, blev superglad.
Tillkom ett lite jul och nyårskort på hela familjen från Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0