13/1-09 Hey, that was long ago!!

Hade en grymme slapp morgon. Carson var hemma av någon konstigt anledning. Fick reda på den sen och det var för att hon helt enkelt ville vara hemma med Tina och då hade Tina sagt, "whatever, it's to cold anyway", det var nämligen inte mindre än -14 grader ute idag :S
Så morgonen (läs till halv ett) spenderades i soffan med Carson sittandes på golvet, hon tittade på High School Musical 2 och Tina satt hon oxå på golvet och skrev räkningar.

Fixade med lite bilder in på mitt memorycard för att lätt kunna beställa bilderna jag ville ha på Wolf Camera. Fastnade vid datorn till tre, då pallarade jag mig ut med massa kläder, var ju som sagt pisskallt.
När jag kom in på Wolf Camera var jag för det första helt ensam, hatar att var ensam i en affär. Sen kom såklart mannen som äger affären ihåg mig. Frågade om jag hade haft en bra  jul och nyår, lite kul ändå. Besöket blev inte allt för långt dock, med tanke på min briljans att lägga alla bilder jag ville ha på samma, bara att klicka och välja.

Gick till Jewels för att inhandla ett kort till farmor. Träffade på Carson och Tina där så jag hjälpte dem handla lite grejer. Hemma igen blev det dusch och sen slappande. Umgicks med Tina medan hon gjorde mat, scallops (typ små musslor eller nått) gick inte alls bra, det blev inte alls som hon hade tänkt sig. Men men, vi drack lite vin och snackade. Aarons dotter Megan var här så hon underhöll ungarna.
Sen kollade vi på American Idol, är i morgon med så vi vet vad vi ska kolla på, yes ;P

Nu sitter vi här med varsin data, jag och Tina och lyssnar på Randy Crawford, mys musik.

Sommarbild!
En bild från sommar i SWEDEN, för att jag saknar er alla där hemma!!! :'(

Kommentarer
Postat av: ellinor

<333333

2009-01-14 @ 20:23:12
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0