14/1-09 -14 grader!!

SlappJennie vaknade klockan 11, slappade som vanligt ett tag innan jag tog tag i mitt liv och traskade ner till banken som en michelingubbe, med termobyxor, halsduk och kittet. Såklart blev de på banken väldigt förvånade över att jag gått ner dit, men vad skulle jag göra, ingen bil och jag behövde fixa ett konto. Allt gick himla bra enda till slutet, då jag tydligen behövde betala 100$ för att öppna mitt konto. Som tur var hade jag precis 100$ hemma, sparade till skidresan. Så jag fick traska hem och hämta dem och sen ner igen för att lösa in dem. Får ett Debit card på posten om 7-10 dagar.

En himla stolt Jennie gick sedan vidare mot Wolf Camera för att hämta ut sina bilder. Dough var upptagen med en annan kund men det hindrade honom inte från att säga "Hi Jennie" och ge mig mina bilder. Frågade om han behövde nått mer, då sa han "No, I know who you are!" Jösses, nästan lite pinsamt, men ändå lite kul.
Hann inte så mycket mer än duscha och plocka undan innan barnen kom hem. Tina ringde precis när jag stigit ur duschen och sa att hennes flight var canceled så hon kom hem.
Hängde bara lite, fixade med alla mina kort som jag tog ut, blev en hel del kan man säga, hade ett himla jobb att få dem i ordning.
Carro ringde, försökte ge henne lite bra råd, men det gick inte så himla bra, var mysigt ändå att snacka med henne som alltid.

Kollade på American Idol och käkade en enkel middag, stekt potatis med ägg och grilled cheese (typ toast i dubbelmacka). Skrattade rätt gott åt alla som inte kan sjunga, vissa kan ju bara gå och gömma sig.
Se blev det snack med Marie som kläckte ur sig dagens i-landsproblem, från hennes upplevelse på gymmet.



"Det jobbiga var ju att jag inte kunde springa och byta kanal samtidigt" - Marie

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kollade ju också på rachel ray! Haha va bara massa mat!

2009-01-16 @ 03:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0