16/1-09 Fest!!

Ännu en snowday, vilket betydde att ungarna var hemma. Var dock himla lugnt eller de roade sig själva för de hade syskonen Colbie och Connor över så. Jag var mest around och såg till att de fick lite mat.
Vid halv fyra åkte Carson på basketball, jag och Cole spelade lite fyra i rad men han tyckte inte det var så kul när jag vunnit 9 av 10 omgångar.
Han ville åka till Zac, jag körde honom för att det var så himla kallt. Tänkte passa på att hitta YMCA eller Fitness19 men det gick inte alls bra, hamnade långt bort i tjotahejti. Fick vända och hann precis innanför dörren när Carson kom hem, puh, hade blivit lite jobbigt om hon kommit hem och jag inte var hemma.

Fixade lite käk, blev köttgryta a la eJennie, slängde i lite allt möjligt, sånt som jag kunde hitta i kylskåp och skafferi, blev faktiskt riktigt gott, ris, keso och lingosylt till det.
Sen blev det till att hämta Tina på O'hare, börjar blir en vana nu att köra dit några gånger i veckan. Ringde en sväng till Carro för en uppdatering, bestämde med Evelina att vi skulle samåka till Thomas hejdå-fest oxå, att hon skulle vänta på mig hemma hos mig.
Blev lite senare än vad jag hade tänkt mig för Tina var tvungen att göra lite ärenden. Kom till Thomas vid halv elva tiden, men jag tror inte vi missade så mycket innan, var rätt dött tills vi kom, Thomas kallade oss "the crazy girls", vet inte hur jag ska ta det men.

Var kul, kom massa folk, så jag och Thomas värdmamma, Cheryl, arrangerande namnlappar, så jobbigt att komma ihåg alla utländska namn och så.
Blev dricka, gratis, dans och tjöt, fick några nummer av folk, himla trevligt :D

Evelina och Ben!
Evelina och den nya au pairen, Ben. Värdföräldrarna i bakgrunden, Chreyl och Cliff.



Thomas och jag
Thomas och jag, skön typ han!

Lyckade snacka till mig 20$ i värdecheckar på Chilli's oxå, en jättegod restaurang, Cliff jobbar nämligen där, käckt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://jessicathatsme.blogg.se/2009/january/vagar-du.html

2009-01-17 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0