17/1-09 Slappar lördag!

Slappat mest hela dagen, käkade frukost i sängen medan jag snackade med Evelina, lyckade välta ut min skål, men hyffsat mycket mjölk i :S inte så bra, fick bli operation; torka, någon som har nått tips om hur man tvättar en heltäckningsmatta?

Tjötade ganska redigt på msn,  och snackade med Niklas på Skype, var rätt kul måste jag säga.
Carson kom in och var uttråkad, hon ville åka någonstans men Tina var på reserv så hon kunde inte och min bil funkar inte, tänkte kolla bio men den gick inte förrän sju, klockan var väl runt fem. Hon ville inte måla, inte gå ut, inte spela spel eller pingis, hon ville bara åka någonstans. Slutade med att vi slog ballong till varandra tills den gick sönder. Då gick vi ner och fixade lite käk. Hon satt sig vid tvn och jag vid datan.
Kollde lite på Stepmom rätt bra måste jag säga. Sen ville Tina att vi skulle köra henne till O'hare för att hon skulle vara borta i tre dagar och behövde lämna in bilen på måndag, hon berättade att vi skulle få en stand in bil medan de fixade den, vilket betyder, förhoppningsvis en go volvo ;P

Gick smidigt och när vi åkte hem var Carson så himla söt, jag frågade henne vad hon tänkte på, då sa hon inget, men sen när vi kommit en bit så kom hon på vad hon tänkte på, hon hade blått och gult i tankarna och sa att hon försökte komma på vad hon sett de, IKEA så klart sa hon då. Hon tyckte vi kunde åka dit och bara kolla lite, tyckte jag lät som en bra ide, sagt och gjort. Men såklart var vi för sena, stänge 21.00 och vi var där 21.30 :(, men men, åkte hem och poppade popcorn och kollade på Hannah Montana istället, himla kul faktiskt, hade mysigt ändå så.

The Killers   - Spaceman

Oldtimes!
Oldtimes - Jag och Alexander på Öland!

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

finns ett medel som hjälper en att ta bort fläckar från heltäcknings matta. en vän till mig för ett tag sen när ben hela tiden bajs ocg kissa på sig. fungerar ganska bra :)

tack för en super kväll btw. love being around you sweety. you rock

2009-01-19 @ 05:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0