18/1-09 Who's the best....

Vill bara börja med att säga att jag har världens sötaste kusin, Ellinor! Du får mig att gråta varje gång!!!

Gjorde inte mycket alls, som vanligt, börjar änna bli en vana, illa! Satt med datan och slappade tills jag tog tag i mig själv och gjorde mig i ordning lite.
Fick åka och hämta Cole för Aaron stackarn var för trött att köra, han har jobbat 16 timmars pass, tre dagar i rad :S hade jag varit honom hade jag dött.
Satte mig i köket och käkade lite "frukost" vid ett och väntade på att Evelina och Valeria skulle komma. Satt och tjötade med massa på msn, som vanligt. Det skall komma en ny kille hit från Sundsvall, kommer att bo typ 40 min härifrån, lite kul. När jag visade honom för Evelina höll hon på att trilla av stolen, hon tyckte han va heeet!! =)

Fick lite besök av flickscouters, så vi kommer få kakor hemskickade i slutet av februari =) vi kunde fått dem gratis om Carson gått med, men hon ville inte. =)
Evelina och Valeria kom något senare än sagt, men det gjorde inte så mycket. Hämtade upp Mai, en ny japansk tjej som är här istället för Johanna, miss her :(
Åkte till en bowling hall där det var au pair möte. Spelade mot Evelina, Thomas, Ben och en annan kille, nått på M.
Hade sagt till Thomas att jag skulle slå honom såååå hårt i fredags. Gick lite svajigt i början, han ledde med typ 15 poäng, men sen rättade jag till siffronrna rejält och lyckades vinna med 47 poäng över honom ^^ The Thielen's rock!!

Sen blev det pizza på ett ställe intill med nästan alla au pairerna, var himla trevligt, delade på en pizza med Valeria, var helt okej, kryddade redigt med typ chillikänor, jösses, det blev hooot!
Sen åkte vi hem och Evelina hjälpte mig att fixa Penny talk, så nu ska jag kunna ringa hem, billigt, sviin bra! :D

I mon är det Martin Luther King's dagen, så barnen är lediga men så är Aaron oxå, himla bra, så jag vet inte vad jag ska göra, kanske hänga med dem på nått.

Ha det kalas!!

Kommentarer
Postat av: Kille från sundsvall..

Bara lite kul? Kom igen nu^^

2009-01-19 @ 12:55:16
Postat av: Evelina Crona

haha jennie att jag tyckte han var het är ju inget du skriver på din blogg, även om han var SJUKT SNYGG ;D. men känns som du kanske ger igen för vad jag gjorde på pizza stället ;P

killen hete Monti eller kallades det i alla fall.

stackas dig att barna är lediga :P

i Wisconsin går barna i skolan som vanligt :P <3

2009-01-19 @ 16:13:49
Postat av: ellinor

Att jag får dig att gråta varje gång låter ju inte så bra ;) men jag hoppas det är lite glödje tårar iallafall :)

Saknar dig så himla mycket just nu, det är så tomt utan dig !

Världens bästa är du <3

2009-01-19 @ 17:46:57
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: jennie

2009-01-20 @ 05:09:14
Postat av: Även kallad Bunka

angående titeln så finns det väl bara ett svar.. jag?

2009-01-22 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0