19/1-09 It's a blue, old car. Very ugly ;)

Vaknade vid elva, var solig och lagom kallt -9 grader ute så jag gick en promenad. RIngde Evelina och tjötade med henne i över en och en halv timma. Gick runt och letade efter ett gym som en kille sa skulle ligga i närheten, men hittade det inte. Gick till Jewels och köpte mannagrynsgröt istället.
Hem och duschade och så, blev "frukost" vid halv tre, medan jag snackade med mamma och pappa på Skype. Var ett himla tag sedan jag snackade med dem, kom vi på. Alltid lika mysigt, allt var som vanligt, mamma var lite trött och pappa ska åka till Italien på torsdag och åka skidor. Bestämde ett Skype-möte på fredag,(min födelsedag) klockan halv elva.

Sen ringde Tina och ville bli hämtad på O'hare så jag fick åka. Hennes bil var på service så vi hade fått låna en annan. En jätteful gammal skruttig volvo. Skrattade hela vägen, kändes som den skulle välta hela tiden. Radion funkade typ inte och man blev helt döv för den lät ju som bara den på motorvägen.
Skickade ett sms till Tina för att hon skulle veta vilken bil jag kom med, "It's a blue old car. Very ugly ;)

volvo 240
Mitt snygga åk för dagen!!


Åkte förbi hennes farbror för att hämta hennes bil, Aaron hade satt på hennes rattskydd, jättefint, hon blev jätteglad. Åkte hem, tog typ en timma :S Aaron höll på att göra rostbiff, luktade jättegott. Satt vid datan lite innan jag åkte med Monique till Starbucks för att tjöta lite om helgen och så. Planerade helgen och så, ska bli kul!!

Tjötade lite med Tina om lite allt möjligt, fick ett schema för veckan vilket känns himla bra, slippa vara på stand-by hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0