20/1-09 Inauguration Day 2009

Obama!!
Barack Obama!!

Tina kom in och frågade om jag ville se på the inauguration klockan 11, sagt och gjort. Hamnade i soffan med datan efter att ha sprungit runt ett tag och städat lite granna.
Lyssnade väl inte överdrivet mycket men det var bra, sjukt mycket folk var det i allafall. "God bless America!"
Sedan blev det ännu mera städning, dammsög barnen och mitt rum, duktigt Jennie.

Fick lite post idag med, kort från Virre från Florida, jättekul. Födelsedagskort från familjen och ett brev från banken med min pinkod till mitt VISA kort som jag hoppas på ska komma snart.
Vid fyra kom Cole hem och vi gick ner till tåget mot Chicago. Fick vänta ett tag så vi satt och pratade lite, han är ju för söt. Frågade om han kunde nått på teckenspråk för han härmade en skylt där det tar teckenspråk, då gjorde han "poop" som de gör på Meet the Fockers, gav mig ett gott skratt.
Han gjorde läxa och sen lyssnade vi på musik och jag gjorde lite sudoku. Lämnade av honom till Aaron och sa till dem att ringa när The Killers som de ska kolla på spelade Human.
 Sen blev det hoppa på nästa tåg hem igen, himla kul. Men det gick fort, tror det var något expresståg eller nått, var hemma på en halvtimma så :S skrev brev till farmor och så. Hämtade Carson hos hennes kompis, fick skjuts hem, var svinigt kallt så.

Tina hade gjort middag på förmiddagen, den svingoda, spaghetti och kyckling fettucinie såå himla gott. Sen blev det lite American Idol och Carson spelade Club Penguin.

Aaron glömde sin mobil i bilen, såklart, så de kunde inte ringa mig :( men nu ringde Cole precis och sa, "detta är det bästa jag kan göra" så spelade han den på cd, är han inte hur söt som helst då eller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0