21/1-09 If you were a melody, I used only the good notes!!

Såg världens bästa film i går, min favoo, den är ju bara såå mysig, The Holiday.
Så, överskriften är till alla er underbara människor i Sverige....

Idag var det toppen mysigt väder ute, gick en timmas promenad och svängde förbi Jewles för att köpa en nagelfil, om någon vill skriva upp det i pannan.

ute och går!
Ute i vintersolen på promenad!

ute på promenad
Knoppar på träd!!



Sen hade vi lite möte; jag, Tina och Aaron, ingen av oss hade väl egentligen så mycket att prata om men, känndes bra ändå. De ska börja ge mig veckoscheman, vilket känns bra, så man slipper sitta på stand-by hela tiden, lite annoying om man säger så.

Gjorde inte så mycket, slökollade på Gran Torino jag och Tina med  varsin data i knäet. Pratade lite med Evelina oxå om lite allt möjligt.
Har verkligen inte gjort mycket vettigt alls inget kul att skriva om, så här får ni en bra låt istället.

The Killers - This is your life

En sak bara, fick ett mail av pappa idag, med rubriken, öppnas 23/1, himla jobbigt, bara ett klick ifrån....men jag ska hålla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0