22/1-09 Lite smått och gott!

Idag var jag lite mer effektiv än igår tog igen det så att säga. Blev dock ingen promenad men en himla massa annat hanns med.
Upp halv elva, fattar inte hur de kunde hända, somnde liksom typ tolv i går, men men.
Städade som en vind, flög fram, Aaron var blev helt snurrig. Tina ville att jag skulle tvätta lite saker och så.
Behövde göra lite ärenden och eftersom jag inte har någon bil så fick jag snällt passa på innan aaron åkte till jobbet.

Fick tanka såklart :/ irriterande men men, sen blev det en sväng till biblioteket, lånade What's eating Gilbert Grape har letat efter den, liksom sprang på den när jag letade efter en annan.
Sen blev det racer till Walmart och inhandla lite till på lördag, chips och dricka, och lite ingredienser till min ananaspaj, som jag ska ha som efterrätt.
La upp alla mina grejer på bandet, men så kom jag på att jag ju skulle ha sånna där plastmuggar oxå, tänkte att jag nog skulle hinna hämta de, de som var innan var fruktansvärt sega så. Hittade dock inga muggar, och när jag kom tillbaka var tanten i kassan as arg, såg man på henne men hon sa att det inte gjort nått, yeah right!

Sen tänkte jag åka till American Eagle men ångrade mig och åkte till Jewels istället för att inhandla lite kyckling till i mon, tänkte göra wok så det blev en tripp till Fresh Market oxå. Nu behöver jag inte använda dem dock men men, kan ju sälja kyckligen till Tina och Aaron :D

Var hemma 13.25, Aaron skulle åka halv två, timing =), blev mera tvättande och så, slappade lite. Gjorde typ crepes till middag, Cole's önskan, Carson tyckte inte om det så mycket, smakade gjorde hon i alla fall, var ju bra.
Sen gjorde jag annanaspajen, blev jättebra, sen blev jag sugen på att göra muffins oxå, blev det med.

Annanas paj!
My very own pineapplepie!


Muffins!
Chokladmuffins, med chokladbitar i...

Nu är jag 20 svensk tid, har varit i 5 timmar, och snart är jag 20 här med, på riktigt, så himla surt bara att jag får vänta i 9 månader på att få utnyttja det, men men!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0