23/1-09 1989-01-23

Var lite som ett barn denna morgonen, hade svårt att sova och låg och väntade på att de skulle komma upp. Halv tio bankar det på dörren och in kommer, Aaron, Cole och Carson med frukost. Ingen sång här inte :D
Fick sällskap, Cole och Carson åt oxå, sen lekte de lite medan jag kollade på datorn, hade fått en del grattishälsningar, vilket alltid är kul.

Evelina ringde och sjung "en enkel tulipan" för mig, så söt är hon. Sen ringde jag upp mamma, som oxå sjung för mig, "Ja, må du leva" dock. Pratade med henne en stund innan hon fick gäster. Sen ringde Marie Pennebratt oxå och sa grattis, alltid lika kul att snacka med henne.

Blev mycket chattande på msn och så med massa underbara människor. Efter ca 2.5 timma i sängen pallarade jag mig upp och gick ner till Hollywoodvideo för att hyra en film till i kväll, det blev My Best Friends Girl hoppas att den är bra, en tjejfilm.
Sen en sväng förbi Jewels för att köpa glass, Malin Carlsson ville att jag skulle äta det åt henne, så vad gör man inte för en kompis.

Duschade och när jag kom ut ur duschen stod två presentpåsar på sängen. Kom på efter ett tag att Carson var under min säng, hoppas att hon inte såg mig naken ;P
Fick jättefräcka grejer, typ stor klistermärken som man sätter på datorn, för att göra den mer personlig och så, och ett underlägg för att kunna ha datorn i knäet och en flaska vitt vin, perfekt för i mon.
Gick ner och fick gratulationer av Tina och hon berättade om sina planer, hon och en kompis ska åka till Paris för typ två dagar, helt galna, sen kommer hon hem, är hemma tre dagar sen åker hon till Key West, unge, avis!!

Fikade på glass och muffins, Evelina ringde och berättade att hon satt i kö till biltvätt, men vi fick lägga på för hennes ungar löpte amok. Sen ringde en som jag trodde han glömt av mig, men icke sa Nicke ;P blev såklart glad!!

Ska snart iväg till Amanda för lite mys med henne och Madde, äta på restaurang och grejer, blir nog revbensspjäll tror jag. Sen film och tårta.

Kommentarer
Postat av: alicia

ingen aning.. jag tror inte det går.. :/ inte bra !

2009-01-24 @ 21:36:23
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman!



Kul att läsa om din födelsdag och din uppräkning för ditt år 2008:-)

Pappa har åkt skidloppet i Marcialonga i Italien i dag, helt fantastiskt sa han, som att åka i ett vykort.

Jag, Sophia och Julia har haft en lugn o skön söndag.

Puss o kram från MQ



PS. vi pratar i morgon vid 20.00 svensk tid

2009-01-25 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0