23/1-09 TJUGO ÅR!!!

20 åring!

Så var man 20 år då!! :D

Mitt år som 19 åring har varit minst sagt intressant måste jag säga, har hunnit med både det ena och de andra:

Festat ordentligt tack vare alla underbara 88 som passade på att fylla 20
Bantat iför första gången i mitt liv för att komma i balklänning
Åkt till Umeå
Åkt till Kreta
Gått på bal
Tagit studenten
Jobbat två jobb samtidigt
Flörtat och hånglat nått otroligt :P
Skaffat pojkvän
Åkt till USA
Träffat SJUKT mycket nytt folk, helt snurrig!!
Lärt mig massa engelska
Tagit körkort igen
Vart med om extrem kyla
Blivit datanörd
Vart i NY, två ggr
Blivit expert på köttbullar och göra popcorn i kastrull
Introducerat subtitel för amerikanare
Firat jul och nyår på annan ort utan mamma och pappa
Haft hemlängtan
....

Hoppas att mitt år som 20 åring blir ännu bättre, blir nog svårslaget men en sak vet jag kommer göra det hela mycket bättre, men den delen får jag inte ta del av förrän om 9 månader, seeeegt!!

Min låt som 19 åring:


Denna låten fick bli min köra fort låt, mellan mina jobb, formpac och ekhaga!!
Högsta volym och full fart ......

Kommentarer
Postat av: Elin

Då vet vi vilken låt det är vi önskar ikväll när vi saknar dig som mest på din dag! Fira gärnet där borta så ordnar vi det här hemma, om ens utan dig... :(

GRATTIS STORA FLICKA! :)

2009-01-23 @ 09:53:35
Postat av: ellinor

GRATTIS VÄRLDEEENS BÄÄSTAAA !!! :D::DD

AAAHH !, helt galet.

tänker på dig hela tiden !

<333333

2009-01-23 @ 17:27:22
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0