27/1-09 I did it...

Idag har jag gjort massa saker så för att inte tråka ut er allt för mycket så skriver jag i punktform:

*Var uppe med barnen, idag var det glada, så himla skönt.
*Tränade en halvtimma på the elliptical machine.
*Försökte träna med bollen oxå, och sen med vikter i källaren.
*Frukost och tjöt med Elin på msn.
*Ut med hunden.
*Iväg med bilen och fixade en massa, först till bibblan och lånade fler fimer, blev överlycklig när jag hittade fjärde säsongen av GREY'S ANATOMY :D:D:D sen blev det lite andra oxå P.S I love you bland annat.
*Forsatte mot Jewels och inhandlade saker till bullbak.
*Vidare till Walmart för mjölk och K-special. En creepy gubbe som kom fram och började snacka om att en annan mjöllk var billigare, fatta ingenting :S
*Försökte hitta Eurofresh Market men kunde inte komma på vilken väg den låg på.
*Letade och hittade ett gym som jag letat efter, Fitness19, gick in och kikade, såg bra ut. Men ska kosta mig 163$ för ett halvår att gå där :S vet inte om det är värt det, kan ju springa ute snart och vikter och massa annat har vi ju hemma så, sparar nog de pengarna till en resa till Caroline senare.
*Svängde in på Great Clips och fick en haircut, blev väl sådär, lite för kort och lite för tjockt men men. Var rätt skraj i början måste jag säga, hon skakade inte lite :S tror inte hon var så himla bra, ska inte gå dit nästa gång i alla fall.

Så här skulle de blitt...
Så här skulle de blitt, eller ungefär, utan luggen då, men det blev inte riktigt så....
Men kortare i alla fall, har lite att växa på nu...


Kvällen var kul, barnen var helt galna, tror inte att spaghetti och köttfärsås är bra för dem, de blir hyper. Men vi hade rätt kul, gjorde en film när jag och Carson gjorde flygplanet (när man sätter fötterna i magen och hissar upp dem) sen gjorde vi vårt lilla dansmove ;P

Jag gjorde ett försök till kanelbullar, men än en gång gick det skit, inte lika dåligt som förra gången men, fattar inte vad det är som är fel, var ändå JÄTTE noggrann denna gången :S tror det behövs en Caroline Eriksson eller en Hanna Widell för lyckade kanelbullar.



Nu blir det Grey's maraton :D:D:D lycklig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0