28/1-09 Paket!!

Började morgonen med att vara med ungarna, idag var de mer tjuriga, men men .
När de dragit så satte jag mig till rätta i sängen och kollade på två avsnitt av UNDERBARA grey's anatomy, sorry, nu får ni höra om det igen, har ju haft en lite paus mellan 3an och 4an, för jag trodde ju inte att jag skulle hitta den på biblioteket ,men oja! :D

Sen blev det fixande med bilder hela eftermiddagen, brännde typ 4 skivor med bilder, var ett himla jobb med att försöka få dem så fulla som möjligt men ändå ha en ordning. Min dator är lite knäpp med, kan inte läsa brända skivor, så jag ska ta den tillbaka till affären, var där och checkade läget igår, ska ta dit den någon gång i veckan.

Hittade massa goa sommarbilder, smakprov:

Me and my sis!
 Jag och syrrorna på Julias konfirmation!

Jakob och jag!
Kusin Jakob, jag och morbror Thomas
(Folk säger att jag och Jakob är lika!)

A hot summeday!
Varm sommardag på Långö med de bästa kusinerna!


Fick paket idag, såg det på trappen när jag gick ner för att registrera mitt nya VISA kort :D Avsändaren visade sig vara ingen annan än Amanda Insulan. Fick brev av världens bärsta Caroline Eriksson oxå ♥

Paket och brev!
Paket och brev!

Innehållet!
Innehåll!

Kokostoppssmet!
Presenten kom snabbt till användning!

Smet!
Smet!

Redo att gräddas!
Kullar redo att åka in i värmen!

Första plåten lät jag vara inne för kort så de blev lite isärfallande men den andra blev toppen, TACK amanda!!

Var meningen att jag och Carson skulle gått på Berättelsestund idag men hon gick med sin kompis Colbie istället, var rätt skönt, kände inte att jag var nått sugen på att gå ändå. Blev på dåligt humör när de kom hem och höll på och tjaffsa på varandra.

Åt riktigt greasy food till middag, BLT, Bacon, lettuce and tomato, och så gjorde Aaron hemmagjorde Frensh Fries i fritösen, svingoda. Till efterätt blev det såklart en kokostopp. Cole gillade dem jättemycket, kul!

I mon blir det träning på The elliptical machine igen, hade vilodag idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varsegod =)

2009-01-29 @ 18:13:13
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0