29/1-09 Tur att man har lite muskler....

Det var en trött Jennie som steg upp 7.15 i morse. Cole hade sagt att han skulle gå upp själv kl 6.30 men vad hittar man i sin säng om inte en sovande Cole, såklart, känner den killen nu.
Carson sov i Tinas säng och operation Väcka Carson var inte den lättaste, ville inte väcka Tina så jag kunde inte skaka henne som jag brukar få göra (låter hemskt, men mina ungar sover verkligen som om de vore döda, så det enda sättet är att skaka ordentligt och få dem att prata) försökte klämma på henne och kittla henne. Gick in till Cole för att fråga om han hade lust att försöka väcka henne men det hade han ingen lust till alls, slutade med att jag drog av henne täcket och lyfte ur henne ur sängen. Trodde att hon skulle bli jätte arg men icke, hon skrattade när jag bar ut henne, unge!! Gillar henne ändå!

När de dragit så gick jag upp och sov 1.5 timmar, mycket skönt, vaknade igen vid 11.15 och 11.30 var jag uppe på the Elliptical machine och gick en halvtimma, sen tränade jag med pilatesbollen och sen med lite tyngder.
Dusch och sen frukost och snack med hemmet. Pratade mest med Sophia men sa hej till mamma och pappa, moster och min morbrors fru, mycket roligt.
De tyckte inte mitt hår såg så illa ut, kanske ser bättre ut i camen :S måste verkligen göras något åt, ni får se när jag fixat det lite.

Hann inte med så mycket mer innan jag åkte med Carson till soccer, hon var inte precis glad på mig, ville inte gå så vi ringde Tina som ringde Aaron som sa att Carson skulle gå. Kollade på Grey's medan jag väntade, sen när vi kom hem vände vi igen och åkte till Target, Carson ville ha nya gymshoes, blev ett par militärmönstrade converse.
Cole har tjötat om att han och jag skall köpa LEGO nu i två dagar så han hängde efter mig som en liten svans, sa till honom att han inte behövde göra det, men då sa han "I feel like it" så Okay, fine!

Cole
Han hittade lite LEGO, stor grabb han blivit!

Cars och Tina!
Cars och Tina på Target, mot check-out!


Tina och Cars åt McDonalds men jag och Cole ville inte ha det så han åt soppa. Jag lyckades skära mig på locket till hans konservburk som soppan var i, så nu har jag plåster :/ jobbigt är det.
Satt med datan och gjorde inte så mycket, hjälpte Cars med läxa lite och kollade lite på tv med henne.
Tina ville låna min data för ett test hon skulle göra så jag kollade på Grey's lite, såååå himla bra!!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0