30/1-09 Chicago!

Vill börja med att säga välkommen till Christopher som kommer till vackra Chicago area idag.
Och Caroline till varma och sköna Californien, japp, där hamnade hon  nu och nu är det ännu mer officiellt Carro, såg att du skrivit det till någon på FB så jag tänkte att då behöver jag inte hålla det hemligt längre. Tycker det är toppen för nu har jag ännu en anledning att åka dit och I WILL!!! Det sa Tina oxå när jag sa att Carro skulle dit, toppen! Kommer i april!! (Om jag får bestämma)

Fick peppa mig upp ur sängen idag, "sista dagen". Cole var redan uppe, kors i taket, han hade pallat sig upp redan 6.30, fråga mig inte varför så jag terroriserade honom lite med spellingwords och att han skulle städa sitt rum.
Carson blev cranky för att jag sa till henne att ta ut hunden. Ska jag vara ärlig är det det jobbigaste med mitt jobb, att säga till ungarna att ta ut hunden, de blir alltid lika sura.

Tog en power nap på 1.5 timma, såååå himla skönt. Sen blev det träning på maskinen med Grey's som underhållning sen boll och tyngder. Frukost med macka och flingor. Sen iväg på ärenden, köpte nytt block så nu kan jag skriva massa brev och köpte snacks till ikväll.
Kollade oxå upp en eventuell present till Evelina :D får se om det blir den eller inte....

Drivade till Woodfield och köpte lite fina saker till Tina, hon fyller ju år på söndag så men är i Key West nu den äckel ungen med sina vänner för att fira det. Köpte en ny sjal till mig själv oxå, på H&M, vet ska inte handla där tycker ni säkert men de har finast sjalar.
Raceade hem för att hinna hem innan ungarna kom, Aaron var dock hemma så jag hade inte behövt skynda så, aja!

Jag och min sjal!
Jag och min sjal...-


Slappade lite innan jag bestämde mig vid 5.15 att åka till Cars basketmatch, hon hade tydligen ramlat och slagit sig dock redan 30 sek in i macthen :( så hon kunde inte spela. Men jag träffade Monique på parkeringen, helt otippat, ödet, så vi tjötade lite. Hon kommer hit om en timma och så ska vi åka upp till Amanda och mysa lite granna :D

Hoppas att det är någon dinne going downstairs!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

oh en present till mig :D me like

2009-02-02 @ 07:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0