31/12-08 NYÅR!! Bye 2008, Welcome 2009!!

Min sista dag i 2008 blev en bra dag. Tog det superlugnt på morgonen, käka, duscha och sminkade mig och så. Vid halv ett åkte jag och Tina ner för att plocka upp Carro på tågstationen. Hon hade inte ändrats alls, hade en grymt snygg jacka dock ^^
Åkte til Vernon Hills och kollade i affärer, jag hittade mysbyxor på Wet Seal, himla bra, två för 15$. Carro köpte en svart kofta (som jag har grå) och en jättefin rostbrun långarmad t-shirt.

Sen fick vi åka med Tina när hon skulle klippa sig, svinhungriga men vi höll modet uppe, satt och tjötade där ett tag. Blev som Carro sa innan hon kom i telefon, våra munnar gick i ett, fick ta orden från varandra nästan.

Hem och fixa lite granna, skar upp lite grönsaker till dipp och så. Tina och Aaron fixa steak, crablegs, casserole, potatis och lite smått och gott.
Klockan halv sju blev det middag; jag, Carro, Tina, Aaron, Carson, Cole och Aideen, lite smått kaotiskt, som det blir när man har barn med, men mysigt.

Carro äter upp sina julklapps tofflor!
Carro käkar sko!

Crablegs!
Crablegs!

Matbordet!
Matbordet

Me and Carro!

Spelade Catch Phrase i det röda rummet för Tina kände sig ensam där, då hon gjorde sina naglar :P
Sen kom Monique och Troy (Aaron's bror) så blev det lite snacks och så, sen spelade vi UNO sen lite kort, "Pass the trash", bubblan och sjuan, var mysigt.

Tina bakade
Tina gjorde

Kortspelande!
Vi spelade kort och så!

Sen blev klockan 00 och vi sa Happy New Year, tog på oss snygga hattar och gick ut för att skrika lite. Fick reda på under dagen att fyrverkerier är olagligt i Illinios så vi fick hålla oss till godo med sånna små som man drar i ett snöre så flyger lite papper ut. De smäller tydligen bara på deras nationaldag så!

HAPPY NEW YEAR!
HAPPY NEW YEAR!

Vi!
Jag och Carro i snygga hattar!

Sen hände inte så mycket mer, vi satte oss och kollade på Sex And The City filmen vid två, Carro orkdae bara halva, stackarn hade ju vart uppe sen 5.30 på morgonen, var knappt så jag orkade kolla hela, men Monique verkade inte allt för trött så.

Så, det var min nyår 2008, förhoppningsvis kan jag få skriva om en nyår 2009 oxå!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Gott nytt ååår ! :)



KLIPP DIIIIIIGGG !! :)))))

2009-01-02 @ 19:19:24
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0