5/1-09 Duktig!

Oj, fick ju gå upp tidigt idag, inget jag direkt saknat under mina otroligt slappa senaste tre veckor. Carson vaknade ovanligt fort så jag fick gå och fråga om hon var vaken på riktigt, brukar få skaka henne som om hon är medvetslös i vanliga fall. Cole däremot var inte lika pigg, hade inte kunnat sova tydligen.
Morgonen flöt på bra, hade nästan glömt av morgonrutinerna bara, så det blir när man inte jobbar.
Plockade ordning i huset och satte mig till rätta i sängen för att invänta john blund som kom halv elva, sov till klockan 11.59 då Snickers började skälla av okänd anledning, skulle ändå gå upp kl 12 så.
Gick hör och häpna ut och sprang, i hela 20 min. Känns konsitgt att vara så fruktansvärt otränad, inte riktigt Jennie stil liksom, men det blev en promenad med Snickers oxå på 15 min och sen lite workout i källaren, var himla gött.
Ska försöka bli lite duktigare nu hade jag tänkt, inför beach 2009 liksom.

Med tanke på min lilla nap så gick ju dagen himla fort. Aaron kom hem vid tre och tog en napp innan ungarna kom hem. Jag tog hand om dem medan han sov klart, tränade och duschade. Åt middag vid halv sju, rester från igår och potatismos, smakade bra.
Sen blev det lite chill bara, barnen duschade och så, Aaron gjorde brownies och jag vek tvätt och vi bestämde att vi ska åka till Harper i mon, måste ta tag i den där skolan =(
Spelade Yatzhee, men vi avslutade inte för klockan blev mycket och Carson var jobbig, men jag vann för jag fick Yatzy =)

Har kollat upp lite viktigheter, som vad som är värt att se i Chicago, ska försöka lära mig denna staden oxå, får ingen perpektiv liksom, kan ju inte springa runt med päronen som jag gjorde med Carro, är ju våran grej =)

Nu ska jag kolla lite på Dead Like Me, en ny serie som jag lånade på bibblan. Hittade förresten Grey's Anatomy season 4 för 22.48+ shipping, inte helt dåligt ändå, är lite sugen på den.

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0