6/1-09 2 timmar 49 minuter och 52 sekunder!

Har precis avslutat ett superlångt samtal med Marie Pennebratt, diskuterade det mesta mellan himmel och jord, var himla kul, har helt ont i arbågen nu efter att ha hållt i telefonen, dagens i-lands problem. Fick reda på många smaskiga detaljer och delade med mig av några oxå.

Annars idag har jag sovit, fick sovmorgon, himla gött, gick dock upp klockan 9.30, trött som en banan för att åka med Aaron till Harper och anmäla mig. Fick köra dit för Aaron var inte säker på vart det var, kändes lite små mysko. Allt gick smidigt, ska tillbaka dit på torsdag förhoppningsvis och göra ett test av min engelska :S ska bli lite spännande att se hur bra /dålig man är.
Sen blev det hem och vända, gjorde en racer handling på Jewels, det nödvändigaste bara. Sen hem och sitta lite vid datorn. När han gått till jobbet blev det lite tjöt med mamma på Skype och lite tjöt på msn med andra goingar. En trodde jag var hemma nu, har tydligen vart borta ett tag i hans ögon =)

Sen kom barnen hem, gjorde läxa med Carson och så, sen gick jag med henne till en kompis och en kompis till Cole kom över så jag satt och tjötade eller lyssnade mest på när Alexander snackade, han är rolig han, fick mig att skratta högt en del. Diskuterade Blondinbella och hennes pojkvän!
Lagade wokad kyckling, currysås och ris, Cole hade önskat det så. Sen åkte vi och hämtade Tina på O'hare, hon kom  äntligen hem efter 5 dagars jobb, hade börjat snöa ganska redigt, så det var jobbigt att köra dit men gick bra.

Sen har jag inte gjort mer än snackat med Marie som sagt, tror det var mitt längsta riktigt intensiva samtal med någon, har haft slösamtal på Skype med Niklas i typ tre timmar men detta var annorlunda, himla kul!

I mon är jag ledig men ska nog hänga med Tina lite granna, ska sova först bara, efter ett ha kollat lite på Dead Like Me!

Klem Klem

vi!
Syskonkärlek!! ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag vill jag vill jag vill ! :)))

jag skaaa :D

saknar dig meed , världens bästa

2009-01-07 @ 16:04:04
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0