7/1-09 Music is my life!

Har kommit på det att man blir himla sesitive och smart av musik, i alla fall jag, speciellt när det är mörkt och läggdags då är jag supersmart.
Har blivit mycket musik idag, har nämligen vart fruktansvärt lat idag, nästan så jag skäms, har bara inte pallat att gå ut, vet inte varför., får bli ändring på det i mon, då  har jag lite ärenden att göra, ska åka till Harper tror jag och göra ett engelska test, sen ska jag åka till YMCA och bli medlem, har pengar på mitt svenska konto, såg nämligen att om man bli medlem i januari så är det typ gratis tror jag, himla käckt. Ska tilläggas att Marie sa det oxå.

Så jag har inte mycket kul att berätta om denna dag, har läst mycket bloggar i allafall och snackat en himla massa på msn, vilket alltid är kul, lite för lätt att fastna i cybervärlden bara, men men. En blogg som jag starkt kan rekomendera är  Daniels, den är rolig även om man inte känner honom, han får mig att skratta högt för mig själv.


Kommentarer
Postat av: daniel

Åh tack, va snällt av dig! Du ska veta att jag kikar in här ofta också även om jag kanske inte ger avtryck i kommentarsfältet. :)

2009-01-08 @ 23:32:38
URL: http://triflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0