8/1-09 Suprise!

Vaknade ur dimman klockan 11 och var laddad för en löptur, var dock mycket snö ute och -9 så det blev en rejäl promenad istället på en hel timma :D
Var jätteskönt väder, sol och helt blå himmel. Ville bara ut och åka skridskor på havet, men det är svårt när man bor mitt i landet.
Efter dena låååånga promenaden hade jag helt ont i hälarna, bör smörjas nu, så blev det lite work out i källaren, magen ska ju få sitt med och med hjälp av ett gummiband fick armarna lite träning med, pallar inte armhävningar, jobbigt för handlederna.

Dagen rullade på som vanligt, hände inte allt för mycket, tvätt och dator och så, tjöta med Tina lite granna. Tog Carson till soccer och sen tillbaka, för att Tina skulle kunna ha bilen i fall om att hon skulle bli utringd. Vara hemma en halvtimma och sen iväg och hämta Carson igen.
Sa till henne att jag hade en överraskning för henne hemma, hon blev såklart hu nyfiken som helst och ställde frågor hela vägen hem. När vi kom hem var hon så nyfiken så hon höll på att spricka men när hon såg vad som väntade sa hon "Oh, it's Aila" väldigt missnöjd märkte jag, men men.

Till middag fick vi biff stroganoff, var mycket gott, men jag får verkligen panik när jag får bitar där 75% av biten är fett, får mig verkligen att tappa aptitet helt och hållet :S


Dagens visdoms ord:
"Erfarenhet är något fantastiskt. Den hjälper dig att känna igen ett misstag när du begår det på nytt"



Bill och Bull!
Krulltotten i diskhon är ingen annan än jag!

Kommentarer
Postat av: Phia

Hur underbart är det inte att se?! JAG VILL VARA LITEN IGEN ;)

2009-01-09 @ 14:51:07
Postat av: Alex

lol... påminner mig om att erat vatten smaka tjockt:P

2009-01-10 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0