9/1-09 Sugarday!

Hade ett appointment med Stephanie Cecola idag, skulle ha gjort detta weeks ago men då mådde hon inte bra, segade mig så jag var där vid halv elva. Fick pölsa genom massa snö, har kommit mer av detta nu :/
Var där och drack lite te först och hjälpte henne sen med Skype. Fick eller fixade en inbjudan till att åka till Hawaii i april :D ska tänka lite på det, för the Cecolas är en ganska galen familj och det är ganska dyrt att åka dit så.

Hem och vända, åkte till biblioteket, fredag = lämna tillbaka böcker. Tog en sväng förbi Walmart oxå för att inhandla lite förnödigheter som shampoo och balsam, mina jätteflaskor som jag fick när jag kom är snaaaart slut, jippiii :D, blev lite cashewnötter och Kellogs Special K oxå. Såg en man som krockat, lite senare såg jag vad han krockat med, ett stackars råddjur låg i diket med avbrutet horn, blev helt chockad, inte varje dag man ser det liksom!
Hem och mumsa lite vid datorn, var några tappra själar inne, folk som inte hade några planer för kvällen.
Fick träffa en gammal babysitter till Cole och Carson oxå, var mycket roligt, och än en gång så berättade Tina om hur ledsen hon kommer bli när jag åker hem, nu var hon ännu mer drastisk, sa att hon skulle hänga sig i källaren :S kanske inte kan åka hem!! :D

Blev en del kul snack med Amanda, lot's going on in her life right now, alltid kul att få en del av. Fick ett väldigt oväntat sms av en viss person oxå :S, men måste säga att jag blev lite glad ändå!
Blev lite middag och så, slappt som vanligt, sen lite Bridget Jones, den andra hysteriska filmen. Jag och Tina var på söthumör så vi bakade cupcakes med lemon frosting. Carson var på gymastik och lekte av sig lite granna och Cole var med Connor på basket så.

Ringde Evelina och blev fast i telefonen med henne i över två timmar, som vanligt ^^ hon hade mycket att berätta efter en vecka i Disney Land, fattade väl hälften, no offense Evelina, gillar dig ändå! :D
Sen kollade jag Pearl Harbour med Cole, eller i allafall halva. Aaron kom hem vid tolv och undrade vad vi alla gjorde uppe så sent, gick upp vid halv två, då var Carson fortfarande uppe, ingen ordning alls, men men.

Hade fått ett medelande från Eric att skidresan till Galena var inställd under min födelsedags helg :( så jag gick inte för att försöka se om jag kunde hitta en annan resa så vi svenskar kanske kan åka ändå, har ju sett fram emot detta sviiiiin mycket, vill ju detta!, Hittade lite bra i allafall, så jag hoppas verkligen det kan lösa sig!

Take Care!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

DU MÅSTE KOMMA HEM!! :O

2009-01-11 @ 17:34:15
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0