11/7-09 Brännd!

Vaknade hos Anna, hamnade där efter att ha sett The Hangover med henne och Totte igår. Vi kännde oss fulla när vi kom ut därifrån, helt galet. Den var helt rubbad men sjukt kul, hade ont i magen av skratt när vi kom ut...
Sen åkte vi hem till Petter, han är ensam hemma. Satt mest och snackade med dem dock i typ 2 timmar, var najs.
Anna skulle skypa med sina mamma så jag fick roa mig med tv.n.

Packade massäck och drog till Indepence Grove, pröjsade 4$ och la och oss för att steka, och det blev vi, usch vad det svider i ansiktet nu, jobbigt!
Totte, Petter och Ida kom oxå efter en liten stund. Vi var där och solade och badade, lyssnade på musik och pratade. Vid fyra kom Lovisa och Magnus, så vi fick vara där en stund till, spelade lite fotboll och kastade en liten boll i vattnet.

Hem till Anna och duschade och sen drog vi på Olive Garden, jag, Anna, Lovisa, Magnus och Totte. Jag hade dåligt med pengar så jag tog sallad, man får ju hur mkt man vill, alla åt det och sen åt jag soppa, god faktiskt.
Sen skulle vi grillat smorse hos Petter, men Lovisa och Magnus orkade inte så jag och Anna drog dit och kollade på film, efter mycket om och men så föreslog jag Taken så den blev det.

Den var bra men svårt att höra vad de sa, dels för att mina kära vänner satt och snackade om vad de kan ha tänkats sagt hela tiden och för att de pratade slöddrigt.

I mon ska jag nog med ungarna och deras moster på ett spel, de ska låtsas göra Civil War, syd mot nordstater, kan bli coolt.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Phia

Vad tyckte du om "The hangover"? puss och saknar dig!

2009-07-12 @ 18:31:26
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0