12/7-09 The Grudge 3, störtlöjlig!!

Var allt utom pigg i morse, men har blivit gammal så somna om gick inte. Gjorde planer med Anna inför dagen, trodde att alla var borta, var så himla tyst i huset men när jag var påväg att sätta på mig springkläder så hörde jag nått, Carson var hemma, så springningen gick i kras.

Hon blev dock upphämtad av sin moster och mormor vid typ halv tolv, de skulle på det som jag tänkte gå på oxå, men som jag såg kostade typ 8$. Tog ut Snickers och snackade lite med Aaron när jag kom hem.
Anna kom när jag stod i duschen, gjorde mig iordning sen åkte vi på hennes au pair möte som var på Arlington Heights Racetrack, för hästar.

Att komma in där kostade 7$, lagom kul, men men. Träffade Lovisas värdfamij där av alla. Träffade Totte oxå och en ny tjej, Jannie, skitskön tjej, skåning vart här sen jag kom men vi har inte träffats, himla synd!!
Var där i typ 1.5 timma kanske, sen drog vi norrut till Lake Zurich, köpte lite frukt och lade oss i parken där. Jag valde skuggan då skinnet mitt är allt annat än vitt.



Mycket fikande folk...var familjedag, varje söndag!

Lyckades inte riktigt få kort, mobilen valde att stänga av kameran precis när jag skulle ta...


Löste lite korsord och slappade bara. Anna skrattade åt mig när jag inte var så himla smart, dumma Anna! Men vi hade ganska trevligt ändå.
Vid sju åkte vi hemmåt mig, köpte lite thaimat på Jewels som man värmde i micron, huset var tomt när vi kom hem så det var fritt fram.
Nerskjunkna i sofforna satt vi med vår thaimat och The Grudge 3 som vi hyrde. Anna var livrädd.

Men vilken miss, var ju störtlöjlig, hade ju hoppats på att bli rädd, har blivit för mycket som Carro, illa! Men den var väl ganska roande.
Nu skall jag försöka sova lite i värmen, är så himla jobbigt, varmt när man ska sova och sen mitt i natten vaknar man av att det är svinkallt.
Ska upp klockan 3.30 för att lämna Lovisa och Magnus på flygplatsen, de gottegrisarna skall till Miami, vill med!

Puss och kram

Detta kommer nog göra Lovisa stolt....


Volbeat - We

.

Kommentarer
Postat av: Anna

The grudge-flickan ÄR äcklig.

2009-07-13 @ 06:04:26
URL: http://anzisch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0