13/7-09 Nada!

Idag har jag verkligen inte gjort många knop, vaknade vid 10, satt med datorn. Gick ner och då skulle Tina och Carson precis åka och hämta Tinas kompis på flygplatsen.
Gick ut med Snickers och sen fixade jag lite frukost. Blev kvar vid datorn sen heeeela dagen, illa, för det var så himla fint väder.
Tog ett break för en dusch vid ett. Tänkte gått ner till poolen till Monique men blev fast på Skype med Niklas, vilket dock inte gjorde så mycket, var mysigt!!

När han lagt sig vid typ 6, kom Carson in och ville duscha i min dusch. Sen gick vi ner och sa hej till Tinas kompisar. Tog en walk till med Snickers och Carson, sen gick vi till Grove Park och lekte lite hon och jag, var riktigt kul måste jag säga.
När det blev mörkt så gick vi hem igen och kollade på en film i källaren med Cole oxå, The Goonies eller nått hette den, helt okej, gammal typ 90-tals film, helt okej!

Här är lite fler bilder från roadtripen från min mobil:


Självutlösaren funkade här...

Sophia var snäll och gav pappa massage..

Julia och mamma

Beachen i South Haven..


Redan goa minnen...


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0