14/7-09 Bara 6 veckor!!

Idag är det bara 6 veckor kvar tills jag hoppar in i flygplanet som tar mig först till Frankfurt och sen till mitt kära Göteborg, läääängtar!!
Har jobbat hela dagen idag, både Tina och Aaron jobbade tidigt. Vaknade vid typ halv elva, käkade lite frukost med Carson, sen väckte vi Cole och gick  till parken för att flyga drake, de gick sådär, blåste men inte tillräckligt.
De bara bråkade om allt hela tiden så vi gick hem, så satte jag dem båda på time-out i deras rum, as gött, så fick jag lite rast med.

Sen gjorde vi inte så mycket alls, tiden gick snabbt och rätt som det var var det dags att åka med Cole till gitarr lektion, killen var rätt nervös, så himla söt. Åkte hem och förberedde för tacopajen som jag hade tänkt till middag.
När jag hämtade upp honom efter 30 min var han helt salig, så himla stolt var han och då blir jag med stolt. Jag lagade middag medan han lirade lite.

Sen stack jag ut och sprang en halvtimma, sprang i trappor, gjorde upphopp och sit-ups = jobbigt!!
Carson stack till Colbie innan jag åkte för att hämta Cole och var där till typ 8, då kom hon hem och frågade om hon kunde åka med Hailey och se den nya Harry Potter filmen, de visar den klockan 00.01 i natt, galet.

Nu är jag redo för att gå och lägga mig, är trött!!
Som sagt, bara 6 veckor kvar nu, can't wait, ska bli sååå himla kul! :D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0