15/7-09 Onsdag!

Ibland är jag glad att jag snart ska åka ifrån vår kära hund som vi har i den hära familjen. Han väckte mig nämligen, löpte amok på nedervåningen, trodde det var Carson som kom hem från Haileys, men det var falskalarm, klockan var visserligen 9 så stackarn ville väl ut.

Försökte somna om men låg och tänkte för mycket så la ner det och åkte till banken för att försöka få US-dollar för min Ca-dollar, gick inte så smärtfritt som jag hade hoppats, de skulle charga mig massor för att växla så jag skippade det.
Kollade lite tv med Cole, Amazing videos, var rätt kul, eller en liten del, det var en polis som hade stoppat en bil med tre män i. Han misstänkte droger så han ville att de skulle öppna bagaget, en kom ut och gjorde det, men sen gick alla ut och rätt som det var så drog en av dem pistol, nu kom den roliga delen. Polisen springer därifrån, men han såg helt störd ut, sprang som en traskdocka typ, haha! (Hoppas ni fattar)

Städade lite och satt lite vid datorn, gick ut med hunden och så.  Vid tre ville Carson gå till poolen, så det gjorde vi. Cole kom dit med sin kompis Zac.
Jag och Carson lekte lite i poolen, riktigt mysigt faktiskt. Sen kom hennes kompis Hailey, då var Jennie inte så intressant längre, gjorde dock inte så mycket, fick jobba på brännan framtill lite granna...

Stannade till typ 6, hem och duscha och så åkte jag upp till Anna panna. Hon jobbade så vi gick till en damm med barnen och kollade på ankor och så, kan ju säga att det är ganska mycket lättare att underhålla mindre barn ;)
Sen kollade vi på Wall-E, har inte sett den innan, och den var ju hur söt som heslt, som Anna sa, de säger inte så mycket men den var ju störtskön.
Kollade på ett kul klipp sen oxå, om ni orkar kolla så är den ganska kul faktiskt! :D


I mon ska jag till tandläkaren med Carson, hoppas att jag hittar...upp "tidigt", klockan 9 :S

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0