16/7-09 Dentist!

Gick upp nio idag, skulle iväg med Carson till tandläkaren, kände som att klockan var as tidigt när vi satt och käkade frukost.
Körde upp norrut, kom typ en halvtimma för tidigt, men fick komma in tidigare oxå. Tandläkaren var störtskön, Douglas hette han och han tjötade mer med mig om mig än med Carson. Han ville veta om man gifte sig tidigare i Sverige än här och så klankade han typ ner på USA, att vi svenskar var mycket snabbare med allt ;)

Försökte hitta ett ställe där jag kunde växla in mina canada dollar, men det var svårt, himla skit, får väl spara dem tills jag kommer hem, bra startkapital.

Drog hem och Carson lekte med Eden. Vid ett kände jag att det var dags att väcka Cole, trodde han bara låg där och slöade men visade sig att han fortfarande sov för han ryckte till när jag kom ner, unge.
Vi drog till parken och var där mellan två och fyra, flög lite drake och så. Sen kollade vi lite på biblioteket, jag och Cole bestämde oss för att hyra The Grudge 1 och 2.


Flyga drake..

Cole in action...den kom riktigt högt..

Sen var det bara att veva in, tog typ 15 min...
Carson och Eden var oxå med...

Hem och kollade på någon löjlig parodifilm först, gillar verkligen inte sånna, men det gjorde Cole. Sen käkade vi lite pizza till middag och kollade på The Grudge, jösses, att inte Cole försvann in i soffan, han ville att jag skulle sitta och säga vad som hände så att han slapp, haha.
Han blev nog ganska reliefed när hans kompisar kom och "hämtade" honom.

Stack ut på en joggingrunda, stannade två gånger och gjorde 15 upphopp och 50 sit-ups, kändes gott i benen sen, var väl ute i ca 30 min + lite walk och stretching, lagom.
Nu skall jag underhålla Anna medan hon kollar på Friday the 13th, den nyaste, kanske kolla på New in Town oxå, Tina sa att den var söt så.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va skoj att du också han med Alcatraz när du va i SF och ja, hörsystemet var verkligen toppen :) haha va roliga ni är som hyr skräckfilmer tillsammans, önska jag kunde göra det med mina barn! Så det ska vara :)

2009-07-18 @ 00:09:25
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0