19/7-09 Weekend med fröken Sodastream..

Tack för en grymmehelg Anna, toppen, får ju lätt 6 av 5 toasters!!

Fredagen  var rätt seg. Tina var hemma så jag snackade med Niklas på Skype sen i typ en timma med Evelina, vilket var riktigt kul, kul att få höra lite go skånska igen. Kollade klart The Grudge med Cole, sen kom båda grandmas, trodde att det var något problem men Beth skulle ha någon väska och Dianne skulle tydligen lösa av mig, nice!!
Gick till banken och satte in pengar och sen inväntade jag Anna. Vi drog till Deer Park och kollade på Harry Potter, grym film, Ron var ju bara grymmast, skrattade en hel del, 5 av 5 toasters.

Sen drog vi hem till Anna och slumrade gott. Upp vid 10 på lördagmorgonen, hon Skypeade lite och sen efter mycket om och med så fick vi ut min biljett till Six Flags. Var där vid halv ett, hade tänkt att vi bara skulle palla några timmar, men barnen kom tillbaka i Anna och Jennie, vi var där till efter stängningsdags. Det var bara såååå grymt kul.

Detta gjorde vi;
Gick fel.
Blev typ 12 år igen.
Stod i massa kö, mååånga timmar.
Skrek oss hesa.
Gick på toa, antal gånger.
Drack mega stor shake, god som bara den dock.
Såg massa konstiga människor med inte så snygga outfits.
Anna bröt armhåla på "The Loveride".
Jennie fick blåmärken på axlarna.
Bevittnade nästan ett snatteri, hörde att de snackade om det i allafall, så det räknas.
Skrek ännu mer på Superman, fick nära döden-upplevelse.
Hade den bästa minuten i våra liv på Superman
Åkte alla berg-och-dal-banor som fanns.
Hade en grymt bra dag!!!


Anna är redo för att bli 7 år yngre ;)

Påväg mot en gammal klassiker, typ Balder fast avlång...

Var typ ingen kö alls, knas!!

Anna tog ett meal, jag tog en 6000 kaloriers milkshake,
man stod sig rätt bra ändå ;)

Anna ♥

Jag och min Buddy

Denna åkte vi två gånger, sjukt!!

Efter vår tur på "loveride" grymt kul, Anna "bröt" armhålan ;)

Me!

Superman!

Lätt den grymmaste berg-och-dalbanan....blir ju bara kär!!

Sen var vi svintrötta efter en heeel dag där, så vi drog hem, käkade lite macka och somnade gott. LIte flashbacks från när man var liten och hade varit på Liseberg en hel dag, det känns liksom som att man fortfarande åker.

Vaknade igen vid 10. Slöade lite och kom iväg vid 12 till Gurnee. Sprang in på Forever 21 såklart. Vi kom på att vi inte handlat på länge och sen kom vi oxå på att det kan bero på att Lovisa haft besök av Mange i tre veckor ;)
Köpte en sommarklänning, ett partylinne/klänning och ett finare vardagligt linne, Anna köpte likadant.
 

Rutigt linne, $19.90 Forever 21
Klänning, $12.50 Forever 21
Tubtop linne, $12.50 Forever 21
Vita skinn converse, $39.99

Upp till Kenosha Outlet Mall och in på Converse affären, Jennie skulle inte köpa nått med det blev ett par höga vita Converse i skinn, coola, är as nöjd.
Kollade in Kenosha down town oxå, jätte mysigt var det, tog en glass gjorde vi oxå och kollade in en konstig religös marknad typ, alla sa God Bless you när man köpt nått, knepigt.


Anna och jag vid hamnen

Anna och väääldigt stora däck...inte så himla snyggt precis!

Glassen var kanon god

Oklart varför pekfingret åkte upp på detta vis..
Kollade in marknaden, alla packade dock ihop vid fem...

Hämtad Totte och Amanda på flygplatsen i Milwaukee och sen hem till Anna och chillade lite för att sen åka ner till mig. Pratade lite med Cole och kollade på Family-Guy, stört ju!
Nu blir det att sova snart...trött efter en kanon helg. Tack Anna!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag behöver dig här hemma nu !!

<3

2009-07-20 @ 14:10:15
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag hade en del läsning o ta igen :) Såg att du hade köpt ett par vita skinn, jag har sånna också o måste bara säga att dom är så snygga ! man kan ha dom till allt (nästan) snart kommer du hem !! jehoo kram

2009-07-23 @ 20:02:26
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: jullis

6000 kalorier?? du är ju galen.. är inte det typ dubbel så mycket man ska ha för en dag? x) haha



härligt att du är gladare igen :) nu har nedräkningen börjat på ritkigt! WEHO!

<3

2009-07-25 @ 13:49:59
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0