20/7-09 Final Destination

Segade som bara den i morse, vaknade vid halv tio, orkade inte gå upp förrän vid 10. Gick ut med hunden som höll på att kissa på sig stackarn.
Kom tillbaka, då ville Carson göra planer med kompisar, blev att de båda gick för att möta upp syskonen Bullinski, de skulle vara här med det slutade med att de båda var hos dem.

Njöt av ensamheten med att städa, plocka och tvätta. Sen kom Tina så jag passade på att prata lite med familjen, det var rätt sent hemma så det blev inte så länge men lite.
Sen snackade jag med Sophia oxå, det var kul, vi hade lite att prata om, saknar!!

Passade barnen lite på kvällen, Tina och Aaron gick ut och åt. Barnen åt kinamat och jag sallad. Sen var vi ute och Carson fick mig att cykla med henne bakom i en sån där vagn, jösses, det var kul nedför men uppför, jösses, jobbigaste jag gjort på mycket länge.
Jag och Cole kastade lite boll medan Carson lekte med Alex, sen kom Tina och Aaron hem och då fick vi uppdrag att gå och hämta Carson, blev en ganska bra promenad då vi gick till Alex, de var inte där, de var i parken sa hans mamma, men där var de inte heller, vi gick nog om varandra tror jag.

Bytte om och stack ut och sprang en timma typ, gött! Sen käkade jag en väldigt nyttig Peanutbutter och jelly sandwish, men det är gott. Finns peanutbutter hemma, så som här? Någon som kan kolla på den Amerikanska hylla på City Gross? :)

Puss och kram
35 dagar kvar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0