21/7-09 Bye Bye Amanda!

Vart en seg dag idag, har inte gjort många knop alls. Tina var hemma så jag tvättade lite men satt mest på rummet med datorn. Kollade klart min film som jag påbörjade igår, Six days and seven nights, med Harrison Ford och Anne Heche. Kommer ihåg att jag älskade den filmen som liten, gör det fortfarande, hon är grymt underhållande måste jag säga.

Snackade lite med Carro Barro underbar, på msn och skrev brev till henne. Sen blev det "prat" med Niklas, snackade mest med hans kusin Jocke, han var på mer prathumör ;)

Tog Cole till doktorn vid 4, fick ta med mig Carson för vi skulle, efter att ha lämnat Cole på gitarrlektionen, åka upp till Grayslake. Vi sammanstrålade där, efter mycket trafik och lång väg upp, med Tinas kompis Zora, Carson skulle ha en sleepover där så det passade bra att jag lämnade henne där.

Åkte sen till Amanda för att vara med på hennes hejdå-middag, och vilken middag sen. Älskar verkligen hennes värdföräldrar. Det bjöds på Seltzer naturligtvis, sen grillade de massa kyckling, majs, bröd, vattenmelon och sallad a la Amandas värdfamilj (kommer inte ihåg vad de heter i efternamn), Sneed heter de! :D tack Totte!
Vi hade mycket trevligt i allafall, vi svenskar satt på ett bord och de andra på ett annat.


Matdags, alla var superhungriga och maten var GOD!!
Ida var tuff, jag var glad och Totte cool!

Sen var det paketöppning och så, Anna hade gjort ett bildspel till Amanda så det kollade vi på och så, sen var det lite cupcakes till efterrätt och massa snack. Var väldigt mysigt, kände att de verkligen brydde sig om mig och så, kändes väldigt bra :) då blir man glad.


Det var en del paket...
Amanda kommer att bli saknad!!!


Tog ett bra tag för mig och Amanda att tillslut stänga dörren och sluta kramas, kommer sakna denna lilla Halmstadbo, men vi lovade att komma och hälsa på varandra, vi har ju kompisar över hela Sverige nu, så vi får göra en roadtrip. :)

Kom hem och väckte min värdmormor som låg och sov på soffan, hon hade passat Cole medan jag var borta, det tackar vi för!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0